O_neal Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Hei, Jeg har en mappe som heter privat på min maskin og satt her å dillet litt runt og fant ut at jeg ville gjøre den "enda" mer privat ved å la ingen få tilgang til mappen. Men før jeg viste ordet av det klarte jeg å ta ingen tilgang til alle mulighetene som gikk ann "Høyreklikk på mappen - sikkerhet - Gruppe eller brukernavn" Der tok jeg fjern på alle sammen utenom administrator (øverste). Fint fornøyd trykket jeg ok og skulle gå inn på mappen igjen, men det skulle vise seg å ikke være så lett. Jeg kommer ikke inn. Jeg får ingen tilgang, selvom jeg er som alltid logget inn som administrator. Hvordan kan jeg få tilgang til mappen igjen? Har mye viktig der inne så hadde vært VELDIG greit å få tilgang igjen Takk Lenke til kommentar
exmith2k Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Hei, Jeg har en mappe som heter privat på min maskin og satt her å dillet litt runt og fant ut at jeg ville gjøre den "enda" mer privat ved å la ingen få tilgang til mappen. Men før jeg viste ordet av det klarte jeg å ta ingen tilgang til alle mulighetene som gikk ann "Høyreklikk på mappen - sikkerhet - Gruppe eller brukernavn" Der tok jeg fjern på alle sammen utenom administrator (øverste). Fint fornøyd trykket jeg ok og skulle gå inn på mappen igjen, men det skulle vise seg å ikke være så lett. Jeg kommer ikke inn. Jeg får ingen tilgang, selvom jeg er som alltid logget inn som administrator. Hvordan kan jeg få tilgang til mappen igjen? Har mye viktig der inne så hadde vært VELDIG greit å få tilgang igjen Takk 5456403[/snapback] Hei. Forsto ikke helt problemet ditt, men hvis det er det problemet jeg tror det er, så sjekk denne linken: Slik blir du eier av en fil eller mappe i Windows XP Lenke til kommentar
tukols Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Start opp i sikkerhetsmodus, (safe mode) og logg dig på med å skrive ordet administrator. Hilsen tukols Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå