The Norwegian Pikie Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Noen som har den ringeste anelse om hvor man kan skaffe umbraco skruer..?? De hadde det ikkje på Jernia.! Gjerne en nettbutikk.. OG staves det umbraCo, eller umbraKo.?? Lenke til kommentar
Targa_PC Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Prøv Clas Olsen eller Biltema. Eller en større Jernia butikk. Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 En ekte jernvarehandel (eller hva det kalles) har garantert.. Har du ingen sånne i nærheten, så finner du sikkert på clas Olson eller no sånn.. Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 i sommer da jeg drev å bygde om hele fronten på kabinettet mitt gikk jeg på en butikk her jeg bor som heter "verktøy og maskin" de hadde masse forskjellig men var svindyre... Lenke til kommentar
The Norwegian Pikie Skrevet 18. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2006 Ok, takker for svar. For grave i alle butikker jeg kommer over.. Lenke til kommentar
Andyax Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Vi kunne dratt innom clas ohlson når du kommer til meg Mikael (Norwegian Pikie) De har det i Sandvika... Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 OG staves det umbraCo, eller umbraKo.?? 5456389[/snapback] Unbrako - registrert merkenavn, kommer av unbreakable Engelsk benevnelse: Allen key, Allen wrench, hex key eler hex head wrench T'Weed Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 (endret) Noen som har den ringeste anelse om hvor man kan skaffe umbraco skruer..??De hadde det ikkje på Jernia.! Gjerne en nettbutikk.. OG staves det umbraCo, eller umbraKo.?? 5456389[/snapback] Hvis du bor i Oslo bør du høre med Skillebekk Jern og farve.... de har veldig stort utvalg i skruer. Det heter umbrako... En ekte jernvarehandel (eller hva det kalles) har garantert..Har du ingen sånne i nærheten, så finner du sikkert på clas Olson eller no sånn.. 5456475[/snapback] Tror Isenkram er bedre ord i denne settingen.... Endret 19. januar 2006 av ilpostino Lenke til kommentar
The Norwegian Pikie Skrevet 26. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2006 Bare skrive dette som en avlsuttning på temaet. Fant de jeg ville ha på Clash Olson. Det gjikk de under navnet Makinskruver. De jeg kjøpte var 5*30mm og det var de lengste.. (så måtte modde litt) Såg også: noen som var: 4*30 og 6*30.. (De jeg husker nå) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå