Polarbastard Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 frelsesarmeen.. vet ikke hva det er, tror det ligger et sted i Bergen har jeg hørt.Men tror det er det samme som Cubus og Carlings? Mulig jeg er for gammel, men fikk meg uansett en god latter da jeg leste dette innlegget Lenke til kommentar
medlem-82104 Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 (endret) Var det tull? Finnes det noen som ikke har hørt om frelsesarmeen? Endret 18. januar 2006 av Andak Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 (endret) Jeg og en venn(hun som skrev det innlegget) diskuterte det i en tråd. Jeg trodde frelsearmeen var en butikkkjede som solgte billige klær, sånn som H&M og Cubus. til deg over: Det handler litt om pris, men jeg er enig med at "its like a puzzle" frelsearmeen.. Aldri hørt om den butikkkjeden før. Hvor ligger det hen? Kanskje jeg kan ta en titt der en gang. Tillat meg! 5454464[/snapback] frelsesarmeen.. vet ikke hva det er, tror det ligger et sted i Bergen har jeg hørt. Men tror det er det samme som Cubus og Carlings? Joda, vi kan ta oss en titt.. Vet ikke hvilken gate i Bergen det ligger i.. Men vi får ta oss en tur, en gang vi er i bergen.. 5454480[/snapback] Dette var hele diskusjonen, kanskje noen skjønner litt mer. Jeg kan røpe at jeg er *bruker nr.1*. Endret 18. januar 2006 av ZeroMac Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Fretex derimot. Det er en butikkkjede som selger billige klær. Dere hadde ikke heeelt feil, for Frelsesarmeen er de som eier de eller hva man nå sier Lenke til kommentar
gneis Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 det var da nesten riktig ^^ Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Freteks får inn gammelt ting og tang å gir og selger det videre. Lenke til kommentar
spyro Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Fretex derimot. Det er en butikkkjede som selger billige klær. Dere hadde ikke heeelt feil, for Frelsesarmeen er de som eier de eller hva man nå sier 5463144[/snapback] RIKTIG Lenke til kommentar
kokos Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 jeg har en venninne, og hun ville blitt rasende hvis hun hadde visst at noen ikke vet hva frelsesareen er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå