Gå til innhold

Post dine 3DMark06 resultater her. Les Første post


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bare for å mase enda mer. Det står "les første post" i topic og da foreslår jeg at folk gjør det før de legger inn resultater.

 

Formater resultatet slik:

 

"Nick - xxxxdmarks - 7800gt@400/1230 *SLI* - opteron@3020 - vann på gpu, fase på cpu"

 

ALLE SOM IKKE GJØR DETTE FÅR IKKE SCOREN SKREVET OPP PÅ LISTA!

 

Er litt kjedelig for de som skal oppdatere listen å lese gjennom 100 poster der 95 av de er bare tull....

Lenke til kommentar
Driver å laster ned 3DMark 06 på jobben nå...lurer på om den datan her klarer å åpne programmet i det hele tatt...datan klarte jo å kjøre 1M i SuperPi på 8 min...poster når den er ferdig om ca 18 min og 20 sek.

 

Da er det lastet ned og installert, men får en feilmld. når jeg åpner det...noen som vet hvordan dette kan fikses?

 

 

7334932[/snapback]

 

Med 8 min. @ 1M er det bare å si farvell til 3Dmark :tease:

Endret av loathsome
Lenke til kommentar
Bare for å mase enda mer. Det står "les første post" i topic og da foreslår jeg at folk gjør det før de legger inn resultater.

 

Formater resultatet slik:

 

"Nick - xxxxdmarks - 7800gt@400/1230 *SLI* - opteron@3020 - vann på gpu, fase på cpu"

 

ALLE SOM IKKE GJØR DETTE FÅR IKKE SCOREN SKREVET OPP PÅ LISTA!

 

Er litt kjedelig for de som skal oppdatere listen å lese gjennom 100 poster der 95 av de er bare tull....

7338256[/snapback]

 

jeg skal gjøre det når jeg har fått klokket skikkelig, ikke bare noe pyse lett oc med rivatuner....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...