Gå til innhold

Post dine 3DMark06 resultater her. Les Første post


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jepp i 05 er det 1024x768 som teller (som standar) og 06 er det 1280x1024 ...

 

Kunne fått over 30k i 06 med 800x600 eller noe sånt, men på standar så har man 1280x1024 (og da for jeg bare 11249) da det er med den oppløsningen man sammenligner med og det er den man bruker under WR og uten AA og AF + div men noen innstilliger er det lov å fikle med men ikke oppløsning og AA, AF osv.

 

OT: har så løst på 8800GTX :cry:

Endret av The Ghost
Lenke til kommentar
Jeg trykket på "default" knappen :ermm:

Jaja.. kjører ny test i morgen :)

7333005[/snapback]

Kanskje den setter det ned siden det er så dårlig spec :lol: !!

 

Edit:

Mulig skjermen din ikke støtter høyere oppløsning da :)

7333010[/snapback]

Det kan jo være, men det burdte vel gå på 1280x1024 i bakgrunnen og at man bare ikke ser hele skjermbildet eler no !

Endret av The Ghost
Lenke til kommentar

Vel det som står der er hva jeg har ...............

 

Ordentli skjerm ?

 

Tja en Dell 30" LCD ?

 

Noen som sponser :tease:

 

 

Edit: Det jeg egentli mener er at har jeg en skjerm som støtter 1600x1200 på 75hz ---> så er jeg fornøyd =)

 

Ellers hadde jeg ikke hatt plass til noen større med mindre det hadde vært LCD og da venter jeg heller til LED skjermene så slepper jeg plagsomt gjenomsimtlig bakgruns lys hadde nemlig en 22" LCD, men den ble sendt tilbake !

Endret av The Ghost
Lenke til kommentar

Driver å laster ned 3DMark 06 på jobben nå...lurer på om den datan her klarer å åpne programmet i det hele tatt...datan klarte jo å kjøre 1M i SuperPi på 8 min...poster når den er ferdig om ca 18 min og 20 sek.

 

Da er det lastet ned og installert, men får en feilmld. når jeg åpner det...noen som vet hvordan dette kan fikses?

 

 

Endret av Intern
Lenke til kommentar
Driver å laster ned 3DMark 06 på jobben nå...lurer på om den datan her klarer å åpne programmet i det hele tatt...datan klarte jo å kjøre 1M i SuperPi på 8 min...poster når den er ferdig om ca 18 min og 20 sek.

 

Da er det lastet ned og installert, men får en feilmld. når jeg åpner det...noen som vet hvordan dette kan fikses?

 

 

7334932[/snapback]

 

Kjører du WinNT4 eller noe? I såfall funker det ikke... Du må såvidt jeg vet kjøre Win2000, XP, 2003 eller Vista.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...