Gå til innhold

Post dine 3DMark06 resultater her. Les Første post

Anbefalte innlegg

Tja, eVGA har jo no support what so ever på sine sider foreløpig for disse korta, så jeg får smøre meg med tålmod :)

Så håper jeg Rivatuner kommer med G80-støtte snart, han jobber rævva av seg for å bli ferdig, hehe :p Da er det mulig å stille på litt mer snæx i forb. med GFX :)

Men det skal bli artig å leke med G80 på dice og LN2 på QX6700 :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tja, eVGA har jo no support what so ever på sine sider foreløpig for disse korta, så jeg får smøre meg med tålmod :)

Så håper jeg Rivatuner kommer med G80-støtte snart, han jobber rævva av seg for å bli ferdig, hehe :p Da er det mulig å stille på litt mer snæx i forb. med GFX :)

Men det skal bli artig å leke med G80 på dice og LN2 på QX6700 :)

7293886[/snapback]

Fine resultater så langt :)

lykke til videre med kaldere saker :)

Lenke til kommentar

Jeg stussa litt på 3dmark06 scoren min.

Fikk 3300på 7800gt korte mitt, forvente å få litt mer.

Fikk en melding da jeg startet maskin at Encehment(sikkert feil skrevet) Drivern ikke er installert.

Noen som har noen inspill over denne scoren.

post-53940-1163693371_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Jeg stussa litt på 3dmark06 scoren min.

Fikk 3300på 7800gt korte mitt, forvente å få litt mer.

Fikk en melding da jeg startet maskin at Encehment(sikkert feil skrevet) Drivern ikke er installert.

Noen som har noen inspill over denne scoren.

7297971[/snapback]

tro det eller ei, jeg er sikker på at det er at du mangler de siste driverne som ståttes til g80

se på www.nvidi.com og se om du finner de der(de skal være der)

Lenke til kommentar

ManagHead: No sweat... Bare la meg få min Kentsfield så er den historie.

Har jo 17.500 på en dårlig X6800 på bare 4.2GHz. I morgen får jeg forhåpentligvis LN2 og da skal den få bein og gå på :) 3D på 4.8 kanskje, da blir det brukbart med CPU-poeng også. Med litt tweaks og litt kosing med GFX kanskje jeg ser 19k på dualcore :)

Min siste rest av tørrisen fra forrige leking står nå i isbøtta og kjøler meg noen øl :p

Lenke til kommentar
ManagHead: No sweat... Bare la meg få min Kentsfield så er den historie.

Har jo 17.500 på en dårlig X6800 på bare 4.2GHz. I morgen får jeg forhåpentligvis LN2 og da skal den få bein og gå på :) 3D på 4.8 kanskje, da blir det brukbart med CPU-poeng også. Med litt tweaks og litt kosing med GFX kanskje jeg ser 19k på dualcore :)

Min siste rest av tørrisen fra forrige leking står nå i isbøtta og kjøler meg noen øl :p

7300676[/snapback]

er dette med to skjermkort?

Lenke til kommentar

Veldig OT her nå, men dere kan stille lod i rivatuner på disse G80 kortene.

1) Open rivatuner

2) Go to 'Power User' tab

3) Open 'RivaTuner 2.0 RC 16 \ System'

4) Change value of 'ForceVGADeviceID' to 92

Men er liten vits å kjøre 06 med dual core cpu vel. Er vel heller 01, 03 og 05 som teller da.

Lenke til kommentar

Intern - 10761 3DMark 06 - 7900GTX@700/900 *SLI* - E6600 Conroe@ 2.9 - Stock kjøling på alt CNPS9500LED på CPU

EDIT:

Intern - 6777 3DMark 06 - 7900GTX@700/900 - E6600 Conroe@ 2.9 - Stock kjøling på alt CNPS9500LED på CPU

Endret av Intern
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...