Gå til innhold

Post dine 3DMark06 resultater her. Les Første post

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men det som var litt merkelig, er at etter testene var ferdig og når resultvinduet var oppe, så var hele skjermen helt merkelig. Helt annerledes, og mange ting syntes ikke, og det gikk ikke an å gjøre noe som helst ettersom skjermen bare "resetet" seg hele tiden. Den ble svart et sekund og så kom det samme opp igjen. Resetknappen funket selfølgelig, og problemet forsvant etterpå, (Lignet igrunn på heavyheavyshit-artifacts) men jeg fikk akkuratt sett alle de forskjellige scorene, men ikke total så jeg regnet dem bare sammen og kom frem til 6601 faktisk.

Lenke til kommentar

satt å spilte guild wars for noen dager sia, og har aldri hatt noe problemer, men den kvelden så hadde jeg en extrem lagg, først trodde jeg det var linja eller serveren som bugga, men så sjekka jeg oppgavebehandleren, og da bruke plutselig msn 85% av cpuen min, og jeg hadde kun selve msn vinduet plus et chatvindu oppe, som det ikke var noe aktivitet i. lukte/minimerte vindua, og da forsvant forbruket, og laggen var helt vekk.

konklusjon: mulig noe har slukt resusser mens du har bencha uten at du har vært klar over det. jeg mener det kan være en logisk forklaring, når du nå plutselig fikk full score uten å gjøre noe spesielt.

Lenke til kommentar
Men det som var litt merkelig, er at etter testene var ferdig og når resultvinduet var oppe, så var hele skjermen helt merkelig. Helt annerledes, og mange ting syntes ikke, og det gikk ikke an å gjøre noe som helst ettersom skjermen bare "resetet" seg hele tiden. Den ble svart et sekund og så kom det samme opp igjen. Resetknappen funket selfølgelig, og problemet forsvant etterpå, (Lignet igrunn på heavyheavyshit-artifacts) men jeg fikk akkuratt sett alle de forskjellige scorene, men ikke total så jeg regnet dem bare sammen og kom frem til 6601 faktisk.

6280230[/snapback]

Virker som om at du har fått et problemkort.. "Blinkende skjerm", er ett av problemene med noen 7900 kort. Dette skyldes at ICene bak på kortet blir for varme. BTW: Du kan jo ikke plusse sammen de 3 scorene og legge det til 1 vel? :p Da hadde jeg hatt ca 7200 poeng, men får ca 6k.. :p

Lenke til kommentar

6280230[/snapback]

Virker som om at du har fått et problemkort.. "Blinkende skjerm", er ett av problemene med noen 7900 kort. Dette skyldes at ICene bak på kortet blir for varme. BTW: Du kan jo ikke plusse sammen de 3 scorene og legge det til 1 vel? :p Da hadde jeg hatt ca 7200 poeng, men får ca 6k.. :p

6281166[/snapback]

Stussa på metoden hans jeg også, men han sin utregning ville jeg fått over 7k :p

Lenke til kommentar

6280230[/snapback]

6281166[/snapback]

hmm da får jeg teste en gang til :/

Det med blinkende skjerm har bare skjedd en ene gangen da... Men du sier at jeg bør få nytt kort? Må da kanskje finnes en løsning hvis jeg improviserer litt.

Nå ble jeg litt skremt etter å ha allmuligslags problemer med denne maskinen. (Altså ikke problemer som omhandler skjermkort)

Her er 3Dmarken min som jeg klarte å lagre før jeg restartet. Det kom blinkende skjerm denne gang også. Betyr det at jeg bør ha nytt kort? :ermm:

Min 3dMark06 Score - Exel dokument. Detaljert.

Endret av Edmund Blackadder
Lenke til kommentar

6280230[/snapback]

6281166[/snapback]

hmm da får jeg teste en gang til :/

Det med blinkende skjerm har bare skjedd en ene gangen da... Men du sier at jeg bør få nytt kort? Må da kanskje finnes en løsning hvis jeg improviserer litt.

Nå ble jeg litt skremt etter å ha allmuligslags problemer med denne maskinen. (Altså ikke problemer som omhandler skjermkort)

Her er 3Dmarken min som jeg klarte å lagre før jeg restartet. Det kom blinkende skjerm denne gang også. Betyr det at jeg bør ha nytt kort? :ermm:

Min 3dMark06 Score - Exel dokument. Detaljert.

6281507[/snapback]

Virker som om at kortet blir ustabilt pga varmen ved ICene, som oppstår ved 3dmark testen. Prøv å kjøl ned ICene på en eller annen måte, eller søk retur.

Lenke til kommentar
Kjølingen min er vel ok. Kabinettet har to 120mm og en 80mm eller hva det nå er. Men kanskje jeg kan improvisere litt og på en måte feste en vifte et sted slik det kjøler de ICene bakpå kortet. Noen ideer?

6284932[/snapback]

Du kan jo teste det ja. Jeg for min del har 6x120mm + 2x92mm + 1x80mm i kabinettet, og kortet mitt fucket seg helt :p Overklokket til 610/900, og det klarte seg bra i en dag eller 2, så kunne jeg plutselig ikke klokke noe i det hele tatt, og fikk "blinkende skjerm" problemer + artifacts osv TIL OG MED VED ORGINAL CLOCK :(

Lenke til kommentar
Kjølingen min er vel ok. Kabinettet har to 120mm og en 80mm eller hva det nå er. Men kanskje jeg kan improvisere litt og på en måte feste en vifte et sted slik det kjøler de ICene bakpå kortet. Noen ideer?

6284932[/snapback]

Du kan jo teste det ja. Jeg for min del har 6x120mm + 2x92mm + 1x80mm i kabinettet, og kortet mitt fucket seg helt :p Overklokket til 610/900, og det klarte seg bra i en dag eller 2, så kunne jeg plutselig ikke klokke noe i det hele tatt, og fikk "blinkende skjerm" problemer + artifacts osv TIL OG MED VED ORGINAL CLOCK :(

6285593[/snapback]

Så hva gjorde du? Fikk du nytt kort?

Lenke til kommentar

6284932[/snapback]

6285593[/snapback]

Så hva gjorde du? Fikk du nytt kort?

6285770[/snapback]

En av mine ICer brente opp, så har sendt det inn til Netshop nå..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...