Gå til innhold

Post dine 3DMark06 resultater her. Les Første post


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
I dag økte jeg volten på gpu fra 1,5v til 1,55v.

 

Resultatet økte mye mer enn jeg hadde trodd. :dribble:

 

ekjr-6820dmarks-7900GT@714/1780(1,55v)-singel card-Opteron165@3GHz-vann cpu-vann gpu

 

Meget fornøyd med dette resultatet 6820dmarks

 

:w00t:

6253960[/snapback]

Pen score :love:

Gratulerer :thumbup:

Endret av Sir Eatsalot
Lenke til kommentar
Har kjørt 110MHz nå en god stund. Ingen problemer med det, vureder å øke den ett hakk eller to.

6255312[/snapback]

 

Prøvde 112 men fikk ikke høyere klokk på gpu. Virker som det stopper på 714 MHz på kjernen og 890 på minne. Kanskje jeg kan redusere minne litt og øke kjerne frekvensen. Er nok optimalt det jeg har nå er jeg redd. :hmm:

Lenke til kommentar
Har kjørt 110MHz nå en god stund. Ingen problemer med det, vureder å øke den ett hakk eller to.

6255312[/snapback]

 

Prøvde 112 men fikk ikke høyere klokk på gpu. Virker som det stopper på 714 MHz på kjernen og 890 på minne. Kanskje jeg kan redusere minne litt og øke kjerne frekvensen. Er nok optimalt det jeg har nå er jeg redd. :hmm:

6255429[/snapback]

Jeg økte ca. 10MHz på kjerna fra 100MHz til 110MHz pci-e...

Lenke til kommentar

Hehe, før jeg "luerer" deg til å kjøpe noe som kanskje ikke fungerer, så bør du lese dette:

Foxconn viste frem et oppsett med doble GeForce 7950 GX2-kort. Foxconn var svært sparsom med informasjon om oppsettet, og kunne ikke svare på om det kjørte fireveis SLI eller ikke (enda ikke lansert fra Nvidias side). Men ifølge selskapets representat skulle det være mulig å få til - til tross for at støtten er uoffisiell.

I tilfelle du ikke har lest.

Endret av ManagHead
Lenke til kommentar
ManagHead: Jeg så det, har sendt avgårde en mail til nVIDIA for å høre om mulighetene ligger til rette for dette.

6258626[/snapback]

Det bør vel bli noe lignende quad sli systemet dette her.

 

Men det virker ikke som Nvidia har fått det heller til å funke.

 

Fikk ikke Rob Halford tak i et slikt quad SLI sett? Virker ikke som det har vært de store resultatene der heller, i og med at vi ikke har hørt noe.

Lenke til kommentar

Hehe, takker, men tror nokk det blir 7900GT på meg. X700pro kortet begynner kanskje å bli noe lite ytelsesmessig.

Dersom jeg bytter nå vell å merke

 

 

Edit: Men du oysfaerg; du bruker jo mye cash på data da :)

er ikke alle som oppgraderer FRA 7900GTX SLI :)

Endret av Lassecom1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...