Gå til innhold

Post dine 3DMark06 resultater her. Les Første post


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

man takker :D får jeg litt tid etter helga så ryker nok forhåpentligvis førsteplassen din igjen :innocent: . Men skal flytte og snart på ferie så vet ikke hva jeg får tid til :(

 

Er egnetlig mer fornøyd med 03 scoren min, tror jeg fikk 4. plass på orben med den, tar lett 3.plassen hvis jeg får tweaket litt..

 

noen som vet hvorfor 84.21 driveren jeg bruker ikke er godkjent? Har det komt en ny versjon som jeg må ha av samme driveren?? :hmm:

Lenke til kommentar

Det kan hende du har hatt noen gamle filer i systemet. Ofte bruker f.eks Omega Drivers drivere basert på både gamle og nye revisjoner for å oppnå best ytelse og stabilitet, slik at du ikke alltid vil ha "de nyeste" filene til enhver tid. Kjør nvclean.exe eller hva den heter når du unzipper installasjonsfila.

Lenke til kommentar
Kjørt noen tester nå i kveld, og endre opp på 6396 poeng. Når jeg økte spenninga på kortet til 1,5V så kuttet den i en av testene i 3DMark. Ant. var det psu som ga seg, for jeg måtte slå av TEC for å få få den på igjen.

6243720[/snapback]

hvilken temp har du med tec egentlig? vet du hvor mye det hjelper på klokkehastigheten? lurer på å skaffe meg det til jeg får råd til fasekjøling igjen..

 

Lenge siden du reinstallerte oset forresten, skulle tro du slo meg med så like hastigheter på kortet og bedre cpu? Eller iallefall var nermere..

Lenke til kommentar
Eneste "problemet" med min er bråket, og dermed kjører jeg vannkjøling 24/7. Hvordan går det med din egentlig?

6247470[/snapback]

 

Hehe bråk er kjedelig. Jeg skal først og fremst bruke min som en bencheunit, så bråk har ikke så veldig mye å si :innocent:

 

Men un0kai sin bråker vel ikke så mye, så det må vel være noe annet som feiler den.

 

Fasen min befinner seg her....

Endret av aspstein
Lenke til kommentar

I dag økte jeg volten på gpu fra 1,5v til 1,55v.

 

Resultatet økte mye mer enn jeg hadde trodd. :dribble:

 

ekjr-6820dmarks-7900GT@714/1780(1,55v)-singel card-Opteron165@3GHz-vann cpu-vann gpu

 

Meget fornøyd med dette resultatet 6820dmarks

 

:w00t:

Endret av ekjr
Lenke til kommentar
I dag økte jeg volten på gpu fra 1,5v til 1,55v.

 

Resultatet økte mye mer enn jeg hadde trodd. :dribble:

 

ekjr-6820dmarks-7900GT@690/1760(1,55v)-singel card-Opteron165@3GHz-vann cpu-vann gpu

 

Meget fornøyd med dette resultatet 6820dmarks

 

:w00t:

6253960[/snapback]

 

Testet og sette PCIe hastigheten til 112mhz? Mange som klokker bedre på kjerne da :p

Lenke til kommentar
I dag økte jeg volten på gpu fra 1,5v til 1,55v.

 

Resultatet økte mye mer enn jeg hadde trodd. :dribble:

 

ekjr-6820dmarks-7900GT@690/1760(1,55v)-singel card-Opteron165@3GHz-vann cpu-vann gpu

 

Meget fornøyd med dette resultatet 6820dmarks

 

:w00t:

6253960[/snapback]

 

Testet og sette PCIe hastigheten til 112mhz? Mange som klokker bedre på kjerne da :p

6254064[/snapback]

 

Nei det har jeg ikke prøvd. Kan teste. Vet du om det er noen risiko å sette opp til 112MHz?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...