Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Post dine 3DMark06 resultater her. Les Første post

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er veldig rart. Er den ene kjernen som feiler hele tiden. Med de temperaturene så skulle jeg i teorien fått mye høyere klokk.

Den liker dårlig høy volt også. Jo mer volt, desto fortere feiler det i prime. Vurderer å bestille meg en ny 165. Men får se hva bank kontoen sier.

Klarte foresten litt mer i 3DMark06: 6399

Endret av ekjr
Lenke til kommentar

Hmm, gidder ikke ligge på andre plass lengre. Etter litt mer tweaking, så var det litt mer å hente, selv om jeg kjører lavere clocks. Må være at det er varmere i luften som gjør jeg må klokke litt lavere nå. Uansett, her er resultatet.

JimRamse - 10509 3DMarks06 - 2 x MSI 7900GTX (SLI) @ 700/1700 - AMD Athlon FX60 @ 2925 GHz - 2 GB RAM - Stock kjøling på alt, ingen vmods

Lenke til kommentar
Hmm, gidder ikke ligge på andre plass lengre. Etter litt mer tweaking, så var det litt mer å hente, selv om jeg kjører lavere clocks. Må være at det er varmere i luften som gjør jeg må klokke litt lavere nå. Uansett, her er resultatet.

JimRamse - 10509 3DMarks06 - 2 x MSI 7900GTX (SLI) @ 700/1700 - AMD Athlon FX60 @ 2925 GHz - 2 GB RAM - Stock kjøling på alt, ingen vmods

6113669[/snapback]

Fin den.. Grattis :yes:

Lenke til kommentar

6113669[/snapback]

Pent JimRamse. Syk HDR score forresten. Virker jo ganske rart, vi fikk ca. samme score på både SM2.0 og HDR :dontgetit:

Lenke til kommentar

6113669[/snapback]

Fy Flate :love:

Utrolig konge JimRamse, jeg gleder meg til å bryne meg på den der scoren....

Kan du være så snill å si meg hva hvilken volt du brukte på CPU?

Nice Work..

EDIT:

Aspstein, det er bare én ting å gjøre - Bootcamp hos deg, ASAP!

6114856[/snapback]

Tenker dere sliter litt med denne gutter..... Kanskje viss dere bytter ut Ikea skapet, men kjøleskapet.. HAHAHHAHAH....

Ånei.. dere skal ha Fasekjøling dere ja.... jaja..hihihi

Endret av R@ge
Lenke til kommentar
Fy Flate  :love:

Utrolig konge JimRamse, jeg gleder meg til å bryne meg på den der scoren....

Kan du være så snill å si meg hva hvilken volt du brukte på CPU?

Nice Work..

Mener jeg bruker 1.425v her. Mer hjelper meg ikke faktisk.... Kjørte dual prime95 her om dagen, å da viste MSI Core Center tett på 60 grader. Blir varmt gitt :D

Endret av JimRamse
Lenke til kommentar
Mener jeg bruker 1.425v her. Mer hjelper meg ikke faktisk.... Kjørte dual prime95 her om dagen, å da viste MSI Core Center tett på 60 grader. Blir varmt gitt :D

6115500[/snapback]

Når du har sånne temperaturer så er det litt skummelt å tenke på at feilmarginen på Temeraturen kan være opptill 10%...
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...