Gå til innhold

Post dine 3DMark06 resultater her. Les Første post

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er veldig rart. Er den ene kjernen som feiler hele tiden. Med de temperaturene så skulle jeg i teorien fått mye høyere klokk.

Den liker dårlig høy volt også. Jo mer volt, desto fortere feiler det i prime. Vurderer å bestille meg en ny 165. Men får se hva bank kontoen sier.

Klarte foresten litt mer i 3DMark06: 6399

Endret av ekjr
Lenke til kommentar

Hmm, gidder ikke ligge på andre plass lengre. Etter litt mer tweaking, så var det litt mer å hente, selv om jeg kjører lavere clocks. Må være at det er varmere i luften som gjør jeg må klokke litt lavere nå. Uansett, her er resultatet.

JimRamse - 10509 3DMarks06 - 2 x MSI 7900GTX (SLI) @ 700/1700 - AMD Athlon FX60 @ 2925 GHz - 2 GB RAM - Stock kjøling på alt, ingen vmods

Lenke til kommentar
Hmm, gidder ikke ligge på andre plass lengre. Etter litt mer tweaking, så var det litt mer å hente, selv om jeg kjører lavere clocks. Må være at det er varmere i luften som gjør jeg må klokke litt lavere nå. Uansett, her er resultatet.

JimRamse - 10509 3DMarks06 - 2 x MSI 7900GTX (SLI) @ 700/1700 - AMD Athlon FX60 @ 2925 GHz - 2 GB RAM - Stock kjøling på alt, ingen vmods

6113669[/snapback]

Fin den.. Grattis :yes:

Lenke til kommentar

6113669[/snapback]

Pent JimRamse. Syk HDR score forresten. Virker jo ganske rart, vi fikk ca. samme score på både SM2.0 og HDR :dontgetit:

Lenke til kommentar

6113669[/snapback]

Fy Flate :love:

Utrolig konge JimRamse, jeg gleder meg til å bryne meg på den der scoren....

Kan du være så snill å si meg hva hvilken volt du brukte på CPU?

Nice Work..

EDIT:

Aspstein, det er bare én ting å gjøre - Bootcamp hos deg, ASAP!

6114856[/snapback]

Tenker dere sliter litt med denne gutter..... Kanskje viss dere bytter ut Ikea skapet, men kjøleskapet.. HAHAHHAHAH....

Ånei.. dere skal ha Fasekjøling dere ja.... jaja..hihihi

Endret av R@ge
Lenke til kommentar
Fy Flate  :love:

Utrolig konge JimRamse, jeg gleder meg til å bryne meg på den der scoren....

Kan du være så snill å si meg hva hvilken volt du brukte på CPU?

Nice Work..

Mener jeg bruker 1.425v her. Mer hjelper meg ikke faktisk.... Kjørte dual prime95 her om dagen, å da viste MSI Core Center tett på 60 grader. Blir varmt gitt :D

Endret av JimRamse
Lenke til kommentar
Mener jeg bruker 1.425v her. Mer hjelper meg ikke faktisk.... Kjørte dual prime95 her om dagen, å da viste MSI Core Center tett på 60 grader. Blir varmt gitt :D

6115500[/snapback]

Når du har sånne temperaturer så er det litt skummelt å tenke på at feilmarginen på Temeraturen kan være opptill 10%...
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...