Gå til innhold

Post dine 3DMark06 resultater her. Les Første post


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Screen funker greit, det er når du prøver å sette rekorder som er viktig med orb :thumbup: 3.1ghz på cpu'en er bra, hjelper som faen til i 3dmark06.

 

Hvis de kortene dine er villig, så kan du nok klare 10k, hvis ikke så kan du ta en liten biosmodd. :thumbup:

Endret av samye83
Lenke til kommentar

Jepp skal prøve en til og presse cpu, siden det var første run så satte jeg ned den litt :p

 

Btw, etter jeg satte inn det andre kortet så mistet jeg muligheten for klokking, hvordan får jeg den frem igjen? Hva slags rev av rivatuner støtter 7900?

 

Hva mener du med biosmod? Delta? Spenning er ikke mulig å endre via bios på disse kortene etter hva jeg har forstått.

Endret av ManagHead
Lenke til kommentar
Er ikke delta jeg snakker om. Ved hjelp av biosmodd så kan jeg øke fra 1.4v til 1.5v på mitt 7800gt. Kanskje det ikke funker på 7900gt? Men isåfall kan du gi jernet, lodde både gpu'en og minne :D

6043463[/snapback]

Nope, er en spennings"sperre" på disse, men lodding er bra. Blyant går det og, men er sikrer å lodde imho.

 

Btw, hva synes du om cpu-scoren min oysfaerg? :tease:

Endret av ManagHead
Lenke til kommentar
ManagHead - 8665marks - XFX 7900GT SLI @ stock - X2 3800+ @ 3140mhz, 220mhz 2-2-2-5, fase på cpu, stock på gpu.

 

*first run*

 

Glemte å legge opp link, mulighet for det etter jeg har avsluttet 3d mark?

 

Kan lege ut screenshot da:

6043377[/snapback]

 

Pen score det der :thumbup:

Skulle hatt kjølingen din.. får ikke klokket min Opteron noe mer pga. varme :(

Lenke til kommentar
Trodde ikke bios modd 7900 korten funke. Jeg.får lyst å kjøpe et  x1900master kort her  :):p Her har jeg  2380 i cpu score her, hope på 2500 og over 7k med bedre tunet fase

og  klokk gfx litt .

6044530[/snapback]

 

Hehe hva er det som feiler fasen din?

 

2500 i CPU score? :whistle:

Lenke til kommentar

Hurra! Klarte over 4600 med mitt XFX 7800GT nå! :D

 

Score

 

Klarte 4560 fra før, og hadde ikke sjangs til å gå høyere. (Hadde biosvoltmod) Så endret jeg på biosen igjen, og satte DELTA til 40. Fikk 24mhz mindre overklokk i "overklokkingen", men det resulterer i 16mhz +! :D:D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...