Gå til innhold

Post dine 3DMark06 resultater her. Les Første post

Anbefalte innlegg

Tja, jeg vet ikke hvor mye poeng det blir, eller om det i det hele tatt blir utslagsgivende, men det er iallefall mye tryggere å vite at det ikke er noe som helst som ligger i bakgrunnen og ødelegger.

Du har fått deg ett råskinn, for all del, men jeg er fortsatt ikke overbevist ;)

*EDIT* Lordsmygen, kan jeg låne fasekjøleren din litt? ;)

Endret av oysfaerg
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

RocketArena - 3959 3dmarks - 7800gs@490/1475 *Singel* - x2 3800@2600mhz - stock på gpu, vann på cpu.

http://service.futuremark.com/compare?3dm06=265549

Merk at jeg bruker "WHQL - FM Approved" drivere, og ikke "Z-Tweaked drivers", som ville gitt meg en del poeng mer. Men siden disse ikke er godkjent ifra Futuremark, bruker jeg dem ikke.

Endret av RocketArena
Lenke til kommentar
Bor på Sola - bare ett steinkast unna, hvis det stemmer at du er fra / bor i Stavanger :p

5988812[/snapback]

WTF... det der er juks altså.... :p

Ikke lån dem til han lordsmygen... heheheheh

:whistle:

5989898[/snapback]

Hehe ;) Jeg skal slå deg med luft i første omgang, jeg får korta på kontoret mitt i morgen ved lunsjtider, så jeg blir vel fraværende hele kvelden i mårra til jeg har fått 10.000 poeng :p

Lenke til kommentar
Hehe ;) Jeg skal slå deg med luft i første omgang, jeg får korta på kontoret mitt i morgen ved lunsjtider, så jeg blir vel fraværende hele kvelden i mårra til jeg har fått 10.000 poeng :p

5989918[/snapback]

Jeg håper da inderlig det oysfaerg, det ville jo vært utrolig kjipt å bli slått på målstreken av en amatør. :tease:

jeg skal også sette av kvelden til prosekt 10K, så det ser ut som vi har et skikkelig battle i morgen... hehehe

jeg tror ikke jeg klarer å gå fra jobb tidlig da... :mad:

Lenke til kommentar

nei jeg tror deg jeg, den scoren er helt rett for ditt system uklokka. (fikk 4200 selv med mitt system, sjekk profilen)

det jeg mente med linken var at jeg fikk login screen, ikke sida der scoren din står. ergo har du linka til feil side eller glemt å huke av noe som gir folk mulighet til å kikke.

Lenke til kommentar
Jeg fikk usle 3928 med min pc (som jeg trodde var helt sinnsykt bra). Og dere driver å konkurrerer om å nå 10000 liksom... Er helt sprøtt! :(

6008908[/snapback]

I 3dmark06 så har cpu'en en del å si for totalsummen. Derfor vil du merke en økning hvis du bytter over til dual core. De som konkurrerer om 10k i 06 har monster pc'er. Bare cpu'en til R@ge koster like mye som en grei gaming pc, hehe.

Lenke til kommentar

Siden jeg ødela GS kortet mitt ble det tilbake til å perfeksjonere LE kortet mitt.

- prostoman - 2010 3dmarks06 - Gainward 6800LE@16x1,5vp@400/730 AGP(Ultra kjøler) -3200+@ 2486 (zalman luft)

Har også en ekstra kondensator som hjelper mot blackouts. Helt originalt ligget kortet på ca. 1100 poeng tror jeg.

post-58106-1146316473_thumb.jpg

Endret av prostoman
Lenke til kommentar
Jeg fikk usle 3928 med min pc (som jeg trodde var helt sinnsykt bra). Og dere driver å konkurrerer om å nå 10000 liksom... Er helt sprøtt! :(

6008908[/snapback]

I 3dmark06 så har cpu'en en del å si for totalsummen. Derfor vil du merke en økning hvis du bytter over til dual core. De som konkurrerer om 10k i 06 har monster pc'er. Bare cpu'en til R@ge koster like mye som en grei gaming pc, hehe.

6009329[/snapback]

Ja.. Men se på deg da... 7820 liksom :(

Er cpu'n min flaskehals? Trodde den var dødsbra jeg, hvertfall nå som den er klokket opp skikkelig. Føles dritrask.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...