Gå til innhold

Post dine 3DMark06 resultater her. Les Første post

Anbefalte innlegg

Takker :!: Hehe, når som spillene krever mer power, var sli veien å gå. Vurderte faktisk mellom et x1900xtx, men klarte ikke å selge det første 7800gt kortet mitt. Klarer rett og slett ikke å gi fra meg gullklumpen min. Da måtte det bli et 7800gt til. Håper på at gpu nr.2 vil klokke litt lenger med vann, slik at begge kortene kan klokkes til høyere nivå. Kort nr.1 er jo god for 588/1260, så kort nr.2 bremser ganske mye...

Endret av samye83
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Men jeg skulle gjerne ha hatt en av dine cpu'er :tease: Tror jeg ville ha kommet litt lenger da. Målet mitt er 8k i 3dmark06. Gir ikke opp før jeg ser det tallet, hehe.

Volvoen har du jo kjørt før, så det er mye mer spennende og test kjøre 2x7900gtx i sli. Jomfruturer er jo bestandig best, hehe.

Endret av samye83
Lenke til kommentar
Jeg vet ikke hva jeg gleder meg mest til - at jeg får korta eller at jeg får tilbake Volvo'n fra verkstedet :D

5982997[/snapback]

Bare innrøm det.... Du gleder deg til å knuse den stock maskinen Hattelco leverte.. :whistle:

I morgen skal jeg putte inn noen nye RAM brikker :thumbup:

Det skal bli utrolig spennende å se hvem som trekker det lengste strået i kampen om 10.000 merket.

:p

Lenke til kommentar
Om ikke R@ge får opp litt fart på FX-60 og rammen klokker noe sinnsykt (samme med grafikkortene :p ). Mao, R@ge må ha litt flaks for å ta oysfaerg.

5988425[/snapback]

Flaks og flaks... tja... vi får se.... jeg skal ikke gi imeg umiddelbart i hvert fall.... Nå har jeg jo kjøpt minnebrikker til over 2000 kr kun for å knekke den scoren, så jeg håper jo at det vil hjelpe litt....

Kjørte forøvrig en ny runde med 3DMark06, og fikk en HELT annen score...

snodig det der..... det var ekstremt stor forskjell altså..

Lenke til kommentar

Merksnodige greier... Det er skjermkortet som har gjort utslaget her. Du har ikke fått noe særlig mer cpu-score (noen skarve poeng), men det virker som om at core/RAM-hastigheten på skjermkortet ditt har blitt økt.

Mitt mål: Kjøre 3DMark06 på 3GHz på luft, klare iallefall 750/1800 på skjermkorta, strippe Windows for _alt_ (Kun kernel, shell og drivere). CPU klarer 300x10 uten problem, hovedkort klarer 1200MHz HT uten problem, RAM kjører glatt 265-270 på 2-2-2-5 (klarer 1,5-2-2-0 også, men ikke dønn stabilt). Da tror jeg, med litt flaks, at jeg skal klare 10.000 poeng

Lenke til kommentar
Merksnodige greier... Det er skjermkortet som har gjort utslaget her. Du har ikke fått noe særlig mer cpu-score (noen skarve poeng), men det virker som om at core/RAM-hastigheten på skjermkortet ditt har blitt økt.

Mitt mål: Kjøre 3DMark06 på 3GHz på luft, klare iallefall 750/1800 på skjermkorta, strippe Windows for _alt_ (Kun kernel, shell og drivere). CPU klarer 300x10 uten problem, hovedkort klarer 1200MHz HT uten problem, RAM kjører glatt 265-270 på 2-2-2-5 (klarer 1,5-2-2-0 også, men ikke dønn stabilt). Da tror jeg, med litt flaks, at jeg skal klare 10.000 poeng

5988642[/snapback]

Ja det var utrolig merkelig, og vi snakker jo om en forskjell på hele 600 poeng :dribble:

Kan jo være at jeg skulle latt maskinen stått litt på før jeg kjørte testen første gang... Det var jo det første den gjorde omtrent.. hehehhehe

Siden dette er stock fra Hattelco synes jeg nesten de fortjener en liten Applaus...

Det er vel få maskiner som kan klare like mange poeng rett fra fabrikken.

Dette er jo tross alt en ferdig bygd maskin....

Og med nye minnebrikker, og litt moderat klokking fra meg, så er jeg nå overbevist om at 10.000 poeng er innenfor rekkevidde.

Vi snakker jo tross alt kun om 607 poeng fra nåværende stock maskin.

Hvor stort utslag gir det når du fjerner alle prosesser i windows da?

Lenke til kommentar

Lordsmygen - 6700 3dmarks - X1900XT 670/800- x2 4400+ @3105 -Fase på cpu, luft på skjermkort

http://service.futuremark.com/compare?3dm06=265353

Kjøre kunne 3.1ghz og 221ht på ram og kunne 670/800 på skjemkortet

Skal kjøre en omgang på 3,2ghz og klokker skjermkort en kveld der litt kalder og mindre vind ute.Tror er på tid å finne fram procore og oceanrunner pumpen igjen.

Målet er 7000 3dmark point.

Endret av lordsmygen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...