Gå til innhold

Post dine 3DMark06 resultater her. Les Første post

Anbefalte innlegg

- Spirre - 4157 poeng - xfx 7800gt @ 485/1250 - 2gb ocz EB @ 245.9 - venus 146 @ 2950mhz - zalman @ cpu/gpu

har formatert nå (jævla virus dritt) og klokka litt extra med naturlig kjøling (åpent vindu og bordvifte)

Endret av Spirre
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Her er mitt høyeste score jeg glemte å poste for ei uke siden, og Helmik er jo på toppen av lista når jeg egentlig skal være der :/ Helmik burde kjøre testen en gang til i samme oppløsning som alle andre :)

- prostoman - 3581 3dmarks06 - POV 7800GS@513/1500 AGP(zalman luft) -3200+@ 2497 (zalman luft)

post-58106-1143064765_thumb.jpg

Endret av prostoman
Lenke til kommentar

Bah..dette går litt over styr synes jeg.

For det første, hvorfor skrive opp ALLE resultatene? Med bare Top-10 for hvert kort hadde det plutselig vært mye mer ryddig.

Ser også at flere har blitt skrevet opp to eller flere ganger, litt dumt eller? Synes det er litt teit jeg.

Synes også at alle listene burde lages med

• -tagger.
Lenke til kommentar

Skriver opp alle resultatene fordi jeg synes det burde være mulig å se ut i fra score hær hvor mye hvært kort får, også standard.

Se på 7800GTX for eksempel, der er det veeeeldig mange. Dersom bare 10 kommer med, er det ikke mulig å se hva kortet får standard.

Folk får skrevet opp sine score flere ganger på den lista kortet/kortene tillhører. Men folk får skrevet opp scoren sin kun 1 gang på top 10 lista.

Lenke til kommentar
Skriver opp alle resultatene fordi jeg synes det burde være mulig å se ut i fra score hær hvor mye hvært kort får, også standard.

Se på 7800GTX for eksempel, der er det veeeeldig mange. Dersom bare 10 kommer med, er det ikke mulig å se hva kortet får standard.

Folk får skrevet opp sine score flere ganger på den lista kortet/kortene tillhører. Men folk får skrevet opp scoren sin kun 1 gang på top 10 lista.

5801971[/snapback]

Hmm..jaja, men har et annet forslag:

Sett Top-10 for hvert kort med

• og resten med spoilertagger :--)
Lenke til kommentar
Helt enig med deg prostoman, alle burde kjøre samme oppløysning.

5797415[/snapback]

Er det ikke faste regler for hvordan setupen på 3d mark skal være, når du skal se/sammenligne systemer?

5860935[/snapback]

Hvis alle følger default settings så ville alle kjørt i samme oppløsning og grafikk.

Og det er bare tull at noen IKKE følger default settings, da dette ikke gokjennes både på Futurmark sine sider. (ville jeg tro)

De fleste har jo klart å gjøre dette i 3Dmark05,03 osv.. så hva r problemet i 06.

Kjør på standard så kan alle de som ikke har cracket eller kjøpt 3Dmark få samme muligheter.

Kan ikke skjermen kjøre i 1280*1024 har du nok for dårlig "pc" til å kjøre det i det heletatt. :roll: (eller letere sagt for dårlig skjerm, den må oppgraderes den også, samme som med skjermkort og alt det andre) ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...