Gå til innhold

Post dine 3DMark06 resultater her. Les Første post


Anbefalte innlegg

Endeleg klarte eg det! Over 7000 poeng! Klarte idag 7061 poeng, dette er eit nytt rekord på meg :)  Veit at det ikkje noko spesielt med det, men for meg er det heilt vedunderlig!

 

CPU D 930 4,16 mhz

Asus P5WD2-E premium

Corsair PC6400 CL5

X1950XTX@ 769,5/1035.

 

Heilt vedunderlig :D

7918216[/snapback]

 

Flott :!:

 

Sleng med en validering eller et screenshot så blir det godkjent også :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
DuffyKey - 10333 3dmarks - 8800GTX @ Stock - E6700 @ Stock - luft på gpu,

luft på cpu

 

Hmm, ikke så ille til å være første gjennomkjøring med nytt oppsett. :)

7881702[/snapback]

jeg fikk 9964 med 88gtx og E6600, jeg trodde det var større forskjell

7911480[/snapback]

 

Burde kanskje vært større forskjell. Nå har jeg brukt litt mer tid på Windows, programmer, hva som starter opp, osv.. Dro litt høyere score nå..

Har en liten bug med HK'et så får ikke overklokket noe særlig.. Men får se etterhvert.. ;)

Hadde ikke regnet med topp 10 lista her i 3dmark06 for å si det sånn, men men.. :)

Lenke til kommentar

post-97393-1171200583_thumb.jpg

 

Godkjent nå? :)

 

The Ghost@ Ja, veit at det er lavt, men CPUen min klokkar ræva for å seie det sånt.... Har vore oppi 1,8V, men klarar likavel ikkje 4,3 ghz ein gong :(

 

Ser i i AI booster så er spenningen over 1,6V...

 

Men derimot skjermkortet mitt, særleg core, klokka utruleg godt :) , men minnet klokka dårleg :(

 

Men eg er glad! Det var utruleg mykje makk med å klare dette...

Veit dette er berre i komentar tråd, men måtte berre poste de her :)

 

Edit: Mindre størrelse på bildet, og spenninga på CPUen var oppe i 1,66V

Endret av tharshan
Lenke til kommentar

fin gpu klokk. men så lavt på minnet? 1100 er "standard" klokken på minnet mitt, klarer fint mere og. Med litt volt tweak på minnet så skal jeg klare å komme opp til grensa (1143)

 

Men over 7k er bra det da, det er målet mitt og, så når jeg ser du klarer det så tror jeg det skal gå greit (neida jeg mobber ikke cpuen din...)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Edit: Mindre størrelse på bildet, og spenninga på CPUen var oppe i 1,66V

7919497[/snapback]

 

Nå må du være litt forsiktig "Tarrssan".. :)

Har opplevd at en 930D har dødd for meg.. og det på "lave" 1.50VCore. :(

Bra score forresten.. :thumbup:

Lenke til kommentar

eXa@ Coren klokka veldig bra. Men minnet derimot, den klarar ikkje meir. Då den kom fekk eg den oppi 1089 mhz, meir ville den ikkje, men nå etter tid klarar den ikkje ein gong... :(

 

CPUen begrensar UTRULEG mykje! Då eg hadde CPUen på 3,9 ghz fekk eg 6693 poeng og det med minnet klokka til 1089 mhz. Og øke eg CPUen til 4,1 ghz, 200 mhz, får eg 6953 poeng med minnet klokka lavare, til 1035 mhz. Så CPUen holder meg veldig mykje igjen. CPuen scoren min er berre på 2035(?)

 

TL1000S@ Heiter Tharshan :p

Spenninga i biosen er satt til 1,55V, men på grunn av Vdroop modden min med blyant fekk eg 0,1 V i tilleg. SÅ spenninga blir 1,66- 1,7V.

Eg har brukt så pass mykje tid med denne CPUen at eg gått lei av den...

Kor mange mhz gjekk CPUen din på då?

 

Takk! :)

Lenke til kommentar
Endeleg klarte eg det! Over 7000 poeng! Klarte idag 7061 poeng, dette er eit nytt rekord på meg :)  Veit at det ikkje noko spesielt med det, men for meg er det heilt vedunderlig!

 

CPU D 930 4,16 mhz

Asus P5WD2-E premium

Corsair PC6400 CL5

X1950XTX@ 769,5/1035.

 

Heilt vedunderlig :D

7918216[/snapback]

Gratulerer :D

 

Du slo meg meg der ;)

 

Hvilket HK har du nå?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
TL1000S@ Heiter Tharshan :p

Spenninga i biosen er satt til 1,55V, men på grunn av Vdroop modden min med blyant fekk eg 0,1 V i tilleg. SÅ spenninga blir 1,66- 1,7V.

Eg har brukt så pass mykje tid med denne CPUen at eg gått lei av den...

Kor mange mhz gjekk CPUen din på då?

7919681[/snapback]

 

Veit hva du kaller deg da... synes bare "Tarrssan" (som svenskene uttaler det) høres kulere ut.. :D

 

Min 930 D "bikket" ved 4.1, klarte å "tyne" 4.2 til litt benching.. og så døde den..

Har en 915D nå i ett P5WD2 Premium som kjører helt stabilit 4.3Ghz @ 1.375VCore.

Klok av skade vil jeg ikke gå noe høyere. Det lille jeg har testet tyder på at dette også er en grei 24/7-klokk og at noe høyere vil kreve en kraftig VCore-økning som igjen vil gi problem med 24/7-stabilitet.

Noe som forøvrig gjelder de aller...aller fleste CPU'er jeg har/har hatt.

Pt. er jeg ikke interessert i høyest mulig klokk aka. CPU-Z klokk, då målet er max. klokk for 24/7 bruk. :)

 

Nok off-topic.. :blush:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...