Gå til innhold

Post dine 3DMark06 resultater her. Les Første post


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
CPUen kjører på 3678MHz - At 3DMark viser feil er da faen ikke min feil.

7736054[/snapback]

 

Du redigerte det nå, men du skrev faktisk:

 

loathsome - 6253 3DMarks - 7900GT 512@60/1052 - E6600@4054MHz - Luft, Scythe NINJA Plus

 

Sto i hvert fall noe sånt :p

7736085[/snapback]

 

Ja, det er sant - kopierte fra gamle scoren min, men redigerte det bort sånn ca. med en gang :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Pussig.

Har ikke lagt merke til bug i 3DMark06 (men det er bugs i andre bench/utility-progs når det gjelder avlesing av frekvenser, så det behøver ikke være "fake").

 

"Loathsome" har skrevet at han kjørte på MP=8, dvs. 3.678 : 8 = 459.75(FSB) da han (feilaktig) antok han klarte 4Ghz.

 

459.75 x 9 = 4.138.

 

Likevel pussig å klare å tro at man kjører 4Ghz når man *vet* (eller burde vite) at man kjører MP=8 og FSB=459.

 

@Loathsome:

Oysfaerg har allerede kommentert det, men spar oss for all banningen din. Du klarer fint å se ut som en "noob" uten den i tillegg. :!:

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar
Pussig.

Har ikke lagt merke til bug i 3DMark06 (men det er bugs i andre bench/utility-progs når det gjelder avlesing av frekvenser, så det behøver ikke være "fake").

 

Vel, her leser ALLE programmer jeg har prøvd feil utenom CPU-Z

 

@Loathsome:

Oysfaerg har allerede kommentert det, men spar oss for all banningen din. Du klarer fint å se ut som en "noob" uten den i tillegg.  :!:

7736176[/snapback]

 

"Beklager" for at jeg ikke er like "god" og mye mer "noob" en deg når det gjelder å klokke. Du har vel holdt på med det et par år, mens jeg nettopp har begynt med dette. Men det gjør vel ingenting, jeg er jo en "noob" uansett. :)

Lenke til kommentar
Pussig.

Har ikke lagt merke til bug i 3DMark06 (men det er bugs i andre bench/utility-progs når det gjelder avlesing av frekvenser, så det behøver ikke være "fake").

 

"Loathsome" har skrevet at han kjørte på MP=8, dvs. 3.678 : 8 = 459.75(FSB) da han (feilaktig) antok han klarte 4Ghz.

 

459.75 x 9 = 4.138.

 

Likevel pussig å klare å tro at man kjører 4Ghz når man *vet* (eller burde vite) at man kjører MP=8 og FSB=459.

7736176[/snapback]

 

Det er likevel raskt å se at klokken ikke henger sammen med cpu score.

 

litt pussig ja, 8x459 har vel alltid vært 3672 :p

 

 

Loathsome: Vær grei nå og ikke start noen dum diskusjon :yes:

Lenke til kommentar
Det er mye arbeid å oppdatere manuelt, så det hadde fungert MYE bedre om folk bare hadde posta scores i hwbot tråden til 06, då hadde me sluppet all skrikingen om ein oppdatert liste...

7796937[/snapback]

Skjønner ikke helt åssen poeng regnes ut der jeg :S :s

Endret av The Ghost
Lenke til kommentar

Du mener hwbot poengene ?

Nja ikkje lett og si, trur det reknes ut frå kordan du ligger ann totalt mot alle andre, kordan du ligger ann mot folk med samme kort og kor mange som har sendt inn scores med det kortet.

Foreksempel så får du fleir poeng for ein 3 plass blandt folk med samme kortet vist det er 100 som har sendt inn scores enn vist 10 har...

Lenke til kommentar
kan ikke tråd starteren snart oppdatere trådens første side?

mange nye scorer som ike er der enda!

er ikke like moro og se scorer når jeg har sett de får, så oppdater den!

7796490[/snapback]

 

Bruk den nye tråden.

Jeg har ikke lenger tid til å sitte hele dagen å oppdatere denne tråden.

 

 

Det er mye arbeid å oppdatere manuelt, så det hadde fungert MYE bedre om folk bare hadde posta scores i hwbot tråden til 06, då hadde me sluppet all skrikingen om ein oppdatert liste...

7796937[/snapback]

 

Takk for støtten. De fleste aner ikke hvilket mas og PM det er for å få tråden oppdatert. Det er nemlig ikke gjort på 123.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...