Gå til innhold

Post dine 3DMark06 resultater her. Les Første post


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har faktisk eksperimentert litt med det der .. hadde en fresh WXP installasjon med classic skin; 10 poeng mer. :hmm:

 

"LOD" .. ? :)

7723218[/snapback]

10 poeng er 10 poeng det vettu :)

 

Last ned rivatuner, følg disse anvisningene. Link

 

Det bør skaffe deg noen poeng ekstra.

 

Men LOD anbefales ikke å spille med bare så det er sagt. Alt kommer til å se helt ødelagt ut ;)

Lenke til kommentar
Har faktisk eksperimentert litt med det der .. hadde en fresh WXP installasjon med classic skin; 10 poeng mer. :hmm:

 

"LOD" .. ? :)

7723218[/snapback]

10 poeng er 10 poeng det vettu :)

 

Last ned rivatuner, følg disse anvisningene. Link

 

Det bør skaffe deg noen poeng ekstra.

 

Men LOD anbefales ikke å spille med bare så det er sagt. Alt kommer til å se helt ødelagt ut ;)

7723287[/snapback]

 

Hva er «LOD»?

edit: Glem det, så jo selvfølgelig ikke linken din :whistle:

Endret av loathsome
Lenke til kommentar
Jaaa!! :D :D Endelig, for faen! Da har jeg nådd mitt mål med mitt oppsett; Over 6000 3DMarks!

 

loathsome - 6075 3DMarks - 7900GT 512@605/1051.5 - Conroe@4053MHz - Luft, Scythe NINJA Plus

 

:cool:

7723020[/snapback]

 

Unnskyld at jeg sier det... men det var da ett jæ...g dårlig resultat da :p

 

klokket 7900gt512 og conroe på over 4GHz og bare litt over 6000 i 3d06.

det er jo det samme som jeg får når jeg bruker 24/7 oppsettet mitt:

[email protected]

7900gt256@670-1600 1.4v

:whistle::whistle:;)

Lenke til kommentar

stock, bruker bare rivatuner foreløpig. Så var det jeg mente, jeg må få ut fingern å klokke med atitool og øke spenningen (er vel 1.475 som er maks..)

 

Men det er liksom så tiltak å sette igang. finne ut hvilke av de tjenestene jeg måtte disable og sette 2d\3d modus osv... aner ikke hvor langt jeg kommer på core 760-770 håper jeg ihvertfall, men minne skal jeg klare å makse(1143) ihvertfall....

Lenke til kommentar
stock, bruker bare rivatuner foreløpig. Så var det jeg mente, jeg må få ut fingern å klokke med atitool og øke spenningen (er vel 1.475 som er maks..)

 

Men det er liksom så tiltak å sette igang. finne ut hvilke av de tjenestene jeg måtte disable og sette 2d\3d modus osv... aner ikke hvor langt jeg kommer på core 760-770 håper jeg ihvertfall, men minne skal jeg klare å makse(1143) ihvertfall....

7730066[/snapback]

 

I Ati tool så er 1,57 som er maks.

Eg klarte 776 mhz på det meste, men minnet klarar eg ikkje meir enn 1100mhz, over det så får eg artifacts :( men nå har kortet begynt å klikke så eg får ikkje klokka mykje lengre, lurer på om noko er brent :whistle:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...