Gå til innhold

Post dine 3DMark06 resultater her. Les Første post


Anbefalte innlegg

vil komme over 500 3d marks med mitt oppsett.

hva kan jeg gjøre?

har Celeron D [email protected] pga av viften klarer ikke mere.

GF6200 256Mb 350/500 ikke vifte.

512Mb ram

min scor nå er rundt 355 :innocent:  :thumbdown:

hva kan jeg gjøre for og få høyere scor?

7579040[/snapback]

 

Kjøp deg et billig skjermkort, så flyr du opp til minst 1000 poeng. (Kan selge deg et Radeon X1300 512MB billig om du er intr.)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
vet ikke hvor høy frekvens hk klarer for Celeron D men den klarer max 3.4 på pentium 4.

måtte bestille ny kkjølling og der sto det at den klarer max Celeron D 2.93 og Pentium 4, 3.8Ghz

7579368[/snapback]

 

Hva som står på kjølerens embalasje / manual er uvesentlig, det er vel noe de skriver for å være på den sikre siden og beskytte seg selv mot sakssøkelse. Har du prøvd å gå litt opp? Så lenge du passer på temperaturen skal det ikke være noe problem.

Lenke til kommentar

Jeg tror at du skal ta med deg spoersmaalene til en annen traad. Denne handler om 3dmark06 resultater..

 

For aa ikke bidra til off-topic diskusjon selv saa vil jeg gjerne minne folk paa hwbot traaden og diskusjon.no laget:

 

God jul alle sammen.

 

Minner om Diskusjon.no hwbot team.

 

Vi ligger på 11 plass der i 3dmark06. Hadde vært en fin julegave og kommet blant topp 10 :D

 

Legg inn resultatene deres i hwbot 3dmark06 tråden og registrer dere med brukernavn og slikt på hwbot.org. Ikke glem å legge til Diskusjon.no OC team som team og diskusjon.no som forum.

7577443[/snapback]

Lenke til kommentar
christopher909 - 14134 3dmarks - 2x8800GTS SLI - E6600@3150 Mhz - Stock kjølere på alt

 

 

EDIT: I følge resultatene i første post er vel dette en 2. plass...

7603737[/snapback]

 

Nuvel, jeg har både 17500 og 18800, dette før jeg har prøvd QXen min i 06, nosto har rett oppunder 20k, samme har Rob Halford, så det gir deg ikke 2. plass nei;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...