Gjest Slettet+987123 Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 (endret) Titelen sier det meste... Av en eller annen grunn kommer det ikke noe lyd av den ene høytaleren min.. Har en Sony STR-DE698 Forsterker spiller musikk fra PC`n, høytalerene er koblet til på "speakers" ---> Front A & B , hadde dem på surround før, men plutselig fikk jeg ikke noe lyd av den ene høytaleren, så jeg byttet til det jeg har nå, og nå har det skjedd igjen.. kan ikke drive på og bytte plasser hele tiden... så må finne ut hva dette er... Først så tenkte jeg at det var en eller annen sikring som hadde gått, men det skal da /burde da være automatsikringer i den..? BTW:. Det er ikke noe slik jallaMix på det.. Bra kabler og ikke noe tull..:/ men men. om det er noen som kunne ha hjulpet meg med dette hadde jeg vært takknemmelig! mvh. Endret 25. mars 2023 av Uderzo fjernet navn Lenke til kommentar
Mato Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 sjekket at alle ledningen er koblet riktig , hvist ikke er det nokk bare og levere den in på service hvist det enda er garanti igjenn . utenom det er det lite og gjøre hvist du ikke vet hva du gjøre inne i boksen . Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123 Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 okey.. nei for alt er koblet riktig og fungert en good stund, og rote inne i den saken der , det dropper jeg: P Men tnx; ) Have a nice day : D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå