Gå til innhold

3D modelleringsprogram som er enkel, forslag?

Anbefalte innlegg

Jeg skal designe en DJ boks og er nogså dreven i Photoshop. Jeg skal presentere forslaget på Fredag og kanskje gjøre litt ekstra stas på verket ved å lage boksen i et program hvor jeg kan vri og vende det som jeg vil. Har noen forslag til et ENKELT program som jeg kan bruke? Og helst freeware

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Wings3D er jo ganske enkelt. Ellers har en jo Blender, men "enkelt" er vel kanskje ikke helt beskrivende...

Du kan jo strengt tatt bruke en prøveversjon av en av de store 3d-pakkene også. Maya har et stygt vannmerke i viewporten, men 3D Studio Max, XSI Foundation, Lightwave 3D (direktelink til download), Cinema 4D, og andre, skulle virke greit.

Ser ut til at en del på forumet her bruker Sketchup. Ta en titt her, du kan laste ned en prøveversjon der og, som sikkert holder til fredag..

Kommer ikke på mer i farta.

Hvis du ikke har vært borti 3d før har du kanskje litt lite tid på deg... :hmm:

Lenke til kommentar

Det er ikke så vanskelig, jeg bruker SketchUp5, jeg syns det er veldig enkelt selv, anbefales å se igjennom den "bruksanvisningen" som følger med :) Jeg tok den for morro skyld, men andre har sagt den er fin å ha.

Download.com har masse programmer tenker jeg, prøv å søk på 3D, veit ikke om du finner det du vil men verdt et forsøk da :)

Øyvind

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...