Gå til innhold

4-pin power dongle til POV6600GT - Hjelp

Anbefalte innlegg

Holder på å bygge ny pc nå, er så å si ferdig, men har et problem. Får ikke noe bilde på skjermen, tror det er pga jeg ikke har satt i disse 4-pin power donglesene det står skal settes i enden av grafikkortet:

"Insert the 4-pin power dongle(s) into the socket on the end of the graphics card."

Har ikke peiling hvordan de "power dongelsene" ser ut, og hvor i kortet jeg skal sette det. Noen som kan gi meg et bildet av en slik en, og si hvor jeg kan få tak i den? (om jeg ikke har den allerede, burde vel fulgt med PSU'en som var inne i kabinettet jeg kjøpte(Det Viking kabinettet til 450kr på netshop))

Hjelp = takk. :)

PS. Ja jeg er en noob. D;

Endret av BareMarius
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det du leter etter kalles også 4-pins molex-kontakt, og er akkurat samme kontakt som du setter i helt vanlige IDE PATA-harddisker, og CD-ROM/DVD-ROM. Du skal du garantert ha noen ledige av i strømforsyningen din, med mindre du har dyttet ørten harddisker inn i samme kabinett.

Altså, akkurat samme strømkabel som du har på din CD/DVD-ROM skal inn i ditt skjermkort.

Edit: Og fra Andak sitt bilde bør du vel se hva det er etter å ha tittet inn i kabinettet ditt.

Endret av Playmofetish
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...