Schweigaard Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 (endret) Holder på å bygge ny pc nå, er så å si ferdig, men har et problem. Får ikke noe bilde på skjermen, tror det er pga jeg ikke har satt i disse 4-pin power donglesene det står skal settes i enden av grafikkortet: "Insert the 4-pin power dongle(s) into the socket on the end of the graphics card." Har ikke peiling hvordan de "power dongelsene" ser ut, og hvor i kortet jeg skal sette det. Noen som kan gi meg et bildet av en slik en, og si hvor jeg kan få tak i den? (om jeg ikke har den allerede, burde vel fulgt med PSU'en som var inne i kabinettet jeg kjøpte(Det Viking kabinettet til 450kr på netshop)) Hjelp = takk. PS. Ja jeg er en noob. D; Endret 17. januar 2006 av BareMarius Lenke til kommentar
medlem-82104 Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 ehh... Mulig jeg er dum... men er ikke dette sånne du kaller "4 pin power dongle"? Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 (endret) Det du leter etter kalles også 4-pins molex-kontakt, og er akkurat samme kontakt som du setter i helt vanlige IDE PATA-harddisker, og CD-ROM/DVD-ROM. Du skal du garantert ha noen ledige av i strømforsyningen din, med mindre du har dyttet ørten harddisker inn i samme kabinett. Altså, akkurat samme strømkabel som du har på din CD/DVD-ROM skal inn i ditt skjermkort. Edit: Og fra Andak sitt bilde bør du vel se hva det er etter å ha tittet inn i kabinettet ditt. Endret 18. januar 2006 av Playmofetish Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå