Gå til innhold

Vann case


Anbefalte innlegg

En ide som jeg har tenkt på er denne:

Dekk alle delene i pcen din med vanntett plast (ikke smeltbar, dette finnes) også ledninger ol. tett igjenn alle mulige åpninger, eventuelt støp ett kabinett selv.

Så skrur di inni delene, slik at alle deler er vanntette, hell oppi vann i kabinettet og kjøp en del slike vannslirkulerere du får på dyrebytikker osv + en vannslange som trekker ut vann og en som trekker inn vann. Dermed har du extreem vannkjøling.

Mitt spørsmål er som følger: ville denne ideen i det hele tatt væremulig å gjennomføre, ville pcen fungere???

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det ville være fullt mulig og gjennomføre, men du vil få elendig kjøling på alle komponenter på HK. Plasten vil hindre full kontakt med chipper som skal kjøles. Vannet er ikke så "tungt" at det vil klare og presse seg helt inntil alle varemekilder, i tillegg til at plasten vil få mange skrukker og luftlommer. Men kombinerer du dette med vanlig vannkjøling på CPU og GPU så går det nok greit, men dette blir mest som breifeobjekt.

Lenke til kommentar

hvqa med å bygge et kabinett i plexi og lage ett vantett skall rundt kabinettet... helle vann og fisker inni??

__________

|V|PPøPP|F|

|V|PPPPP|V|

|F|øPPPø|F|

|V|PPPPP|V|

|F|PPøPP|F|

-----------

 

|=Vanntett gjennomsiktig plexi lag

F=Fisk

V=Vann

P=PC komponenter

ø=Kald katode eller noe i kul farge

 

Lyse kraftig opp med katoder eller har fisk som er kule...

husk åpning til foring...

er det noen som kan tenke seg et slikt prosjekt?

Det hadde rult gaten...

Hvis det

kunne dere tatt noen bilder så jeg kunne hatt på siden jeg skal lage...

Skal lage kuul side... Selfølgelig vil bildenen være vannmerket med navnet ditt/deres og navnet deres vil bli plasert rundt i artikkelen... dødsfett kabinett kombinerer kjæledyr og pc

Lenke til kommentar

dere i overklokking.no har det for godt :smile:

bare vent til jeg er ferdig med skolen, da går arva rett til modding =)

 

vidiware: nice ascii art :razz:

tror det har blitt lagd, var inne på idéen en gang for lenge siden, men litt dårlig råd og "gid" hindret framgang :sad:

så derfor syns jeg du skal prøve, hadde vært fett :smile:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...