Prebo Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Hei! Jeg har lagt merke til at når jeg går på kreatin så har jeg veldig lett for å blø neseblod. Det kan hende jeg begynner å blø bare fordi jeg snyter meg ol. Hadde en periode (nov-des.) hvor jeg ikke trente eller brukte kosttilskudd, og da blødde jeg nesten ikke neseblod. Startet opp igjen med trening/kosttilskudd etter jul, og nå har det komt tilbake. Har ikke tenkt over at det kan være en sammenheng før jeg tilfeldig hørte en som nevte det. Lenke til kommentar
birdie88 Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Er du sikker på at det skyldes kreatin da, og ikke andre tilskudd? Såvidt jeg vet er det ingen negative bivirkninger av kreatin Hvilke andre tilskudd tar du? Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 17. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2006 Er du sikker på at det skyldes kreatin da, og ikke andre tilskudd? Såvidt jeg vet er det ingen negative bivirkninger av kreatin Hvilke andre tilskudd tar du? 5456138[/snapback] Whey isolate og bigg mass Lenke til kommentar
birdie88 Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Neei da må jeg nok si pass her ja Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 jeg blør ikke neseblod pga kreatin.. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 Jeg blødde mye neseblod da jeg gikk på kreatin, så det skyldes nok det, men er vel bare for noen få at det skjer. Lenke til kommentar
Havana Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 Hei! Jeg har lagt merke til at når jeg går på kreatin så har jeg veldig lett for å blø neseblod. Det kan hende jeg begynner å blø bare fordi jeg snyter meg ol. Hadde en periode (nov-des.) hvor jeg ikke trente eller brukte kosttilskudd, og da blødde jeg nesten ikke neseblod. Startet opp igjen med trening/kosttilskudd etter jul, og nå har det komt tilbake. Har ikke tenkt over at det kan være en sammenheng før jeg tilfeldig hørte en som nevte det. 5455922[/snapback] Opplever det samme når jeg går på kosttilskudd, det kan ikke være posetivt Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 Hei! Jeg har lagt merke til at når jeg går på kreatin så har jeg veldig lett for å blø neseblod. Det kan hende jeg begynner å blø bare fordi jeg snyter meg ol. Hadde en periode (nov-des.) hvor jeg ikke trente eller brukte kosttilskudd, og da blødde jeg nesten ikke neseblod. Startet opp igjen med trening/kosttilskudd etter jul, og nå har det komt tilbake. Har ikke tenkt over at det kan være en sammenheng før jeg tilfeldig hørte en som nevte det. 5455922[/snapback] Opplever det samme når jeg går på kosttilskudd, det kan ikke være posetivt 5470933[/snapback] Eventuelt at dere trener, ergo senker kolestrolet og blodet blir tynnere enn normalt. Å dere er for lusne på olje og omega 3-6-9. Bare en liten teori da... Lenke til kommentar
Snillingen Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 Jeg har hørt at kreatin kan føre til høyere blodtrykk som igjenn kan føre til neseblod. Er det noen som vet om det er sant? Lenke til kommentar
tAno16 Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 ikke pell dere i nesen, etter en uke vil dere merke svær forskjell Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 Kreatin firgjør væske i kroppen, noe som gjør at den "svulmer" opp, det er derfor du ser større ut. Er ingen beviser for at det er prestasjonsfremmende ligger framme sålangt. Er vel det at kroppen svulmer som evt. kan gi deg litt høyere blodtrykk, men tror det er ganske minimalt... Lenke til kommentar
Camron Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 Kreatin firgjør væske i kroppen, noe som gjør at den "svulmer" opp, det er derfor du ser større ut. Er ingen beviser for at det er prestasjonsfremmende ligger framme sålangt. Er vel det at kroppen svulmer som evt. kan gi deg litt høyere blodtrykk, men tror det er ganske minimalt... 5475316[/snapback] Kreatin er ikke et menneskelig bakepulver hvis du trodde det, det ER presentasjonsfremmende... Lenke til kommentar
kdog Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 Du har det i deg på riktig måte, da? pulveret skal ikke sniffes ... Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 Kreatin er ikke et menneskelig bakepulver hvis du trodde det, det ER presentasjonsfremmende... Vil gjerne se en rapport på det... Lenke til kommentar
Camron Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 Rapport? Spør hvem som helts som har brukt det, med riktig kosthold...Det finnes de det ikke viker på ja, men det går på genene deres.. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Kreatin gjør at man klarer å yte mer når man trener, og det får absolutt _ikke_ kroppen til å ese ut, makan til idioti å tru det. Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 (endret) Men det frigjør væske i kroppen, noe som gir en liten volumøkning. Væskefrigjøringen øker også trykket i musklene, noe som KAN få en til å yte mer... I tillegg så vil kreatin gi mere energi til musklene under sterk anaerobisk trening. Den hindrer også kroppen i å danne melkesyre, noe som gjør at man kan trene lenger før man stivner... http://www.creatine-facts.com/ Endret 24. januar 2006 av Loerand Lenke til kommentar
tAno16 Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Skal dere få øket trykket i kroppen, ta og sett en sprøyte med vanlig vann. Så eser alle blodcellene og dere får blodpropp og dør. Fulgte med i naturfagstimen xD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå