Sjenever Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Er Ubuntuforumet nede? Har forsøkt et par dager nå men kommer ikke inn. Det er dette forumet jeg mener. Finnes det andre Ubuntu forum dere kan anbefale? Lenke til kommentar
Palme Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 ubuntuforums.org er ikke nede nei. Lenke til kommentar
Sjenever Skrevet 17. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2006 ubuntuforums.org er ikke nede nei. 5455945[/snapback] Hmmm. Jeg kommer ikke inn. Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 ubuntuforums.org er ikke nede nei. 5455945[/snapback] Då må du ha et eller anna som ikkje vi har, for den er nede hos meg også iallfall. (Og alle andre i nettverket) Har til og med fått vite at dei driver med ein slags sikerhets oppdatering på serveren sin. Lenke til kommentar
Sjenever Skrevet 17. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2006 ubuntuforums.org er ikke nede nei. 5455945[/snapback] Då må du ha et eller anna som ikkje vi har, for den er nede hos meg også iallfall. (Og alle andre i nettverket) Har til og med fått vite at dei driver med ein slags sikerhets oppdatering på serveren sin. 5456091[/snapback] Takker. Da slipper jeg og være urolig for at det er noe lokalt hos meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå