Gå til innhold

Lyden i venstre del er borte

Anbefalte innlegg

Hehe, jeg har ikke lyd på venstre øret jeg :p

Setter på et headsett, hører ikke noe på høyre, samme er det med alle andre headsett jeg har og alle annleggene jeg har på denne pcen.

Er det en innstilling jeg kan gjøre om?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

høres ut som jack "hullet" i lydkortet er skadet , eller at du ikke har pluggen helt inne i hullet , noe sånne hull er meget trange prøv "litt" extra kraft når du setter i pluggen så kan det være at den smetter litt lengre inn ( hvis den synelig er helt inne uten noen glip mellom plasten på pluggen og veggen rund hullet er det ikke noe poeng i og prøve da er den helt inne )

Lenke til kommentar
høres ut som jack "hullet" i lydkortet er skadet , eller at du ikke har pluggen helt inne i hullet , noe sånne hull er meget trange prøv "litt" extra kraft når du setter i pluggen så kan det være at den smetter litt lengre inn ( hvis den synelig er helt inne uten noen glip mellom plasten på pluggen og veggen rund hullet er det ikke noe poeng i og prøve da er den helt inne )

5456474[/snapback]

Har prøvd å både presse og se etter...er dessverre helt inne :(

Lenke til kommentar

som FTZ sier, så høres det ut som inngangen på lydkortet er skadet.

Er dette onboard lydkort? Hvis ikke, så kan du jo prøve å bytte over til onboard, og se om du har samma problem der, har du ikke det, så er det lydkortet, har du samme problemet der, så veit jeg ikke helt hva du kan gjøre :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...