pelle.c Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 som sagt i emnetittelen: er det noen som vet hvor man kan få tak i en samsung sgh-p300? jeg hadde satt pris på om dere i tillegg visste noe om pris... Lenke til kommentar
heier Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Ikke ha for høye forhåpninger, jeg sikler på denne selv og skulle gjerne fått kloa i en. Jeg hørte med Samsung om dette (en ukes tid siden) og fikk dette til svar: "Om du prater om den nye sgh-P300, så har vi ikke fått noen lanseringsdatopå den enda. Og det er heller ikke sikkert at den vil bli tilgjengelig på det nordiske markedet. Vet at den skal bli tilgjengelig i Sveits i mars 2006". Deprimerende nytt Lenke til kommentar
pelle.c Skrevet 18. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2006 (endret) her, i en artikkel fra amobil skrevet 9. november, 2005, kan man lese Fikk du lyst noen av disse modellene til jul? Da er det bare å begynne å glede seg, for Samsung lover at alle modellene vil ankomme det norske markedet i løpet av året. Det er foreløpig uklart hva disse modellene vil komme til å koste. 'disse modellene' inkluderer p300, men jeg får vel bare vente, da:p Endret 18. januar 2006 av pelle.c Lenke til kommentar
genser Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Da du er ute etter informasjon om en spesifikk modell er denne tråden feilpostet. Les følgende tråd om inndeling av amobil-forumet: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=481821 Tråd stenges pga. feilposting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg