morra Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Jeg opplever for tiden at musa henger seg opp. Det har skjedd veldig ofte; bare idag nesten ti ganger. For å rette det må jeg enten krabbe bak pcen og dra ut og sette inn kontakten (USB) eller restarte systemet. Håper på forslag til løsninger . Lenke til kommentar
IceXCool Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Hvilken mus? Har du nyeste driver? Lenke til kommentar
Care-_- Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Hm, kan du gi litt mer info om hva mus du har osv. Lenke til kommentar
morra Skrevet 17. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2006 Jeg har en optisk USB IBM-mus. Lenke til kommentar
morra Skrevet 18. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2006 Testa en annen USB-port: Dette virket, så da er nok problemet der... Takk for svar Lenke til kommentar
morra Skrevet 26. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2006 (endret) Nå er problemet tilbake igjen; slik arter det seg: -Omtrent en gang i minuttet kutter musa ut, etter noen sekunder kommer lydene for når man kobler til og fra enheter til maskinen. -En sjelden gang kommer en gul "snakkeboble" opp og peker mot systemstatusfeltet. Den sier et eller annet om at en ukjent enhet er koblet til -Musa kutter ut i ett sek ganske ofte og kommer til seg selv igjen av seg selv Windows Update finner ikke nyere driver. Den jeg har er en fra Microsoft til en HID-kompatibel mus, versjon 5.1.2600.0 Endret 26. januar 2006 av morra Lenke til kommentar
morra Skrevet 28. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2006 (endret) Denne kom fram: Noen som vet hva som kan være galt? (se også forrige innlegg) Endret 28. januar 2006 av morra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå