VegardStr Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 (endret) altså, hvor er det mulig å få tak i denne boken? må den kjøpes, elle ligger den på nettet til downloading? hadde satt stor pris på om noen hadde gitt meg hint og veiledning om hvordan eg kan få tak i denne. EDIT: tror det er det boken heter Endret 17. januar 2006 av vegis Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 (endret) Jeg skal ikke komme med noen hint, da jeg mistenker at det strider mot noen retningslinjer (?), men jeg kan bekrefte at den er mulig å få tak i. Endret 18. januar 2006 av Iceman™ Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 18. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2006 du kunne kanskje skrvet svare pr. PM? Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 18. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2006 takk iceman men hvorfor er det ikkje lov å publisere boken her på forumet egentlig=? Lenke til kommentar
Deathstalker Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Hvilken bok er dette? Noe sier meg at det ikke er en helt vanlig kokebok Lenke til kommentar
Zerblat Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 http://www.anarchist-cookbook.com/ Hvorfor skulle det være ulovlig å gi link til en nettside? Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 FBI kommer å tar deg! Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 http://www.anarchist-cookbook.com/ Hvorfor skulle det være ulovlig å gi link til en nettside? 5464909[/snapback] Kom noen hyggelige fyrer ikledd svart dress og banket på døra her akkurat nå, de viftet med noe pistoler og nevnte noe om at jeg bør slutte med sånt tull Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 Boka er sikkert mulig å få tak i på enkelte lugubre bokhandlere. Sikkert artig å lese noe av det som står i den, men det meste er jævla usikkert. Er du uheldig kan du komme til å sprenge av deg ei hånd eller et hode... Lenke til kommentar
EJN Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 Ny potensiell kandidat til Darwin Awards her, kanskje? Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 Huff, nok en idiot som skal begynne med dette? Du vet at en del av disse oppskriftene er såpass ustabile at de kan gå av når du lager det? Mange som har mistet lemmer og død pga denne boka! Ikke gjør ting som står der. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 (endret) Nei, det fleste oppskriftene er temmelig usikre, og kan som Ustedalen sier, sprenge av deg et lem eller to. Hold deg unna. Har forresten hatt den liggende i "Downloads" mappa i over to år nå. Endret 22. januar 2006 av Agressive Lenke til kommentar
Tonberry Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 som sagt ovenfor her så er det mye farlig informasjon i denne boka... Jeg kom imidlertid over noen militære bøker og instuksjonshefter (antakeligvis amerikanske) på en nettside som forumreglene forbyr oss å snakke for masse om De går for det meste ut på MacGyver-løsninger og geriljakrigføring og sånt. Egentlig ganske masse interessante ting å lese i den. Kan finne den fram når jeg kommer hjem etterpå, sender deg en pm med link og sånt hvis det er interessant... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå