gisse81 Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Hei, jeg har koblet Pcen og TVen min sammen med en s-videokabel og får bare svart hvit-skjerm på tven. Har lest at det går an å gjøre innstillinger på pcen for å forhindre dette, men finner ikke ut av det. Har et Nvida GeForce 6600GT skjermkort. Noen som vet hva jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
029kid Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 (endret) Testa de andre AV kanalene ? Pleier få svart/hvitt selv på AV1. Bruker du svideo - svideo eller svideo - rca? Sjekk innstillingene på Nview --> høyreklikk tv display --> tv format --> advanced --> velg composite video-out Sjekk ut dette tvtool programmet.. genialt program! http://tvtool.cust.nearlyfreespeech.net/tvtool97.zip Endret 17. januar 2006 av 029kid Lenke til kommentar
gisse81 Skrevet 17. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2006 Kjører s-video begge veier, med overgang til scart til tven. Problemet er at jeg ikke finner tv-innstillingene på skjemkort.innstillingen, har lett etter den du sier. Kanskje jeg mangler noen driver, men vet ikke hvilke i så fall.Tusen takk for hjelpen så langt! Kan det programmet du viser til hjelpe mot dette problemet? Lenke til kommentar
029kid Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 (endret) verdt et forsøk Er uansett et glimrende program hvis man bruker tven som et medie center. Går utifra at de andre av ikke funka. Men bruk google, står massse om problemet ditt der! Du finner garantert en løsning der.. Endret 17. januar 2006 av 029kid Lenke til kommentar
gisse81 Skrevet 17. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2006 ok, tusen takk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå