Laktampe Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 (endret) jaja, i dag bestilte jeg altså masse nytt til data'n min .. Håper jeg har valgt bra, hva synes dere?... Dette er bestillt: Asus A8N-E nForce4 hovedkort AMD Athlon 64 3200+ CPU (Skal kjøpe en venn av meg sin til 850kr og klokke den litt ) Antec TrueBlue 480 PEC - Strømforsyning Canyon CN-HS3 hodetelefon OCZ 1024MB Premier Dual Channel - minne POV GeFORCE 7800 GT 256MB - skjermkort +2 blå katoder (30cm) Vel, jeg er en gamer, og det går fordetmeste i FPS spill (BF2, call of duty 2).. Er dette et bra oppsett som passer til FPS spill, eller spill generelt? EDIT: som du sikkert kan se er alt bestilt på netshop.no.... Noen som har peiling på sån ca når varene kommer?. har hørt at de har god service=) Endret 17. januar 2006 av Crom-Ag3 Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 hehe, ser jo greit ut detta da, men kansje litt sent å legge ut innlegget etter at det er bestilt? Anyway, eneste jeg har å si er at jeg hadde nok valgt ett annet minne til AMD CPU, men det går sikkert helt fint. Og den CPU'en er kanskje ikke den sterkeste, i alle fall ikke før du klokker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå