indahla Skrevet 17. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2006 Denne prosessen dukker plutselig opp og gjør at explorer.exe kræsjer. Jeg har ikke Dr. Watson installert på maskinen. Hva kan det være? Hvordan får jeg det bort? Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 17. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2006 (endret) Google is your friend EDIT: Oi, leste ikke den siden selv jeg, ser nå at det er til Dr. Watson, er sikkert en liten trojaner eller noe da, desverre. Du kan jo ta deg en tur til safe mode å slette det, hvis du finner ut hvor det kommer fra. Endret 17. januar 2006 av Mixy Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 17. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2006 det er et verktøy som følger med i windows... debugger for programmer.. er vel en måte å disable det på Lenke til kommentar
indahla Skrevet 17. januar 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. januar 2006 Fant to programmer som ligger i d:\windows\system32 og c:\windows\system32 (jeg har 2 stk windows installasjoner). begge heter drwtsn32.exe Kan jeg bare slette de? Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 18. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2006 Nei, det bør du ikke. Det er, som skrevet over, et debug-program som følger med systemet. Det Mixy skriver er bare tøv. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 18. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2006 http://support.microsoft.com/default.aspx?...kb;EN-US;308538 Lenke til kommentar
indahla Skrevet 19. januar 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. januar 2006 Men denne prosessen starter plutselig når jeg åpner en film i mediaplayer (ikke alle filmer, men ca 50%) og da kræsjer explorer. Kan selvfølgelig være at prosessen starter fordi explorer kræsjer, isteden for motsatt... Noen ideer? Lenke til kommentar
mikaelandre Skrevet 19. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2006 Men denne prosessen starter plutselig når jeg åpner en film i mediaplayer (ikke alle filmer, men ca 50%) og da kræsjer explorer. Kan selvfølgelig være at prosessen starter fordi explorer kræsjer, isteden for motsatt... Noen ideer? 5463177[/snapback] Fra nettsida over:"Dr. Watson for Windows is a program error debugger that gathers information about your computer when an error (or user-mode fault) occurs with a program." Altså kræsjer iexplorer først, så starter watson for å finne ut hva som er feil. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 19. januar 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. januar 2006 Det er ikke iexplorer men explorer.exe som kræsjer. Noen som har en formening om hvorfor eller event. hvordan jeg finner ut hva som skjer? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 19. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2006 Det er ikke iexplorer men explorer.exe som kræsjer. Noen som har en formening om hvorfor eller event. hvordan jeg finner ut hva som skjer? 5466469[/snapback] Tjaa ? Alt fra trojaner/worms/malware til korrupte/skadete filer i Windows... Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 19. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2006 Eller en eller annen ukjent kodek siden dette skjer i forbindelse med åpning av videofiler. Forsøk å finne ut om dette skjer i sammenheng med bestemte filer og om det er sammenheng med hvilken kodek som er brukt. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 20. januar 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. januar 2006 Eller en eller annen ukjent kodek siden dette skjer i forbindelse med åpning av videofiler. Forsøk å finne ut om dette skjer i sammenheng med bestemte filer og om det er sammenheng med hvilken kodek som er brukt. 5467133[/snapback] Hvordan fjerner jeg kodek'er? Lenke til kommentar
indahla Skrevet 20. januar 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. januar 2006 Tjaa ? Alt fra trojaner/worms/malware til korrupte/skadete filer i Windows... 5466547[/snapback] Jeg har forsøkt å kjøre Ad-aware og den fant en del "dritt", men etter å ha fjernet dette slik at Ad-aware ikke finner mer har jeg fortsatt problemet. Antivirus-programmet mitt finner heller ingenting... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå