Gå til innhold

Noen spørsmål om MSI K8N Neo4-F

spyro

Anbefalte innlegg

Skal kanskje kjøpe en ny pc, ikke helt überdyr og super-mega-duper god, men god nok til litt spilling.

Først og fremst: er MSI K8N Neo4-F et bra hovedkort visst jeg skal spille BF2 og slike spill, eller må jeg ha et bedre?

Og er det bra sammen med Opteron 144?

Det var det jeg kom på.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Skal kanskje kjøpe en ny pc, ikke helt überdyr og super-mega-duper god, men god nok til litt spilling.

Først og fremst: er MSI K8N Neo4-F et bra hovedkort visst jeg skal spille BF2 og slike spill, eller må jeg ha et bedre?

Og er det bra sammen med Opteron 144?

Det var det jeg kom på.

5455408[/snapback]

Ja og ja... Kortet duger helt greit til BF2 så lenge du har nok ram og bra nok skjermkort. Det innebydge lydkortet på det hovedkortet er helt greit, men ikkeno mer enn det. Det er basert på ALC850 codec'et til Realtek og gir 7.1 lyd med støtte for EAX. Med Opteron 144 (helst 146) blir det en meget meget rask pc med litt overklokking.

Lenke til kommentar

Veldig greit hovedkort funker bra hos meg eneste er at chipset er plassert så den havner "under" skjermkortet mitt og blir dermed litt klabb for å bytte chipsetkjøler etter som den støyer litt. men om du ikke bryr deg så mye om støy er det kjempebra MHT pris

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...