Trene Arnholdt Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 (endret) Hei Jeg skal bygge ny pc, men veit ikke om jeg får kobla et XFX GeForce 7800GT 256MB GDDR3 PCI-Express, Dual-DVI, VIVO, 450MHz kort mot min Thomson 52BW612 Projection TV... Tv'n har 100Hz Hi-PIX og Super sync, eller hva det heter når jeg har Grønn\Blå og Rød "phono kabel" liknende innganger bakpå tv'n.. Tv'n har ikke støtte for VGA!.. Er det noen som veit om dette er mulig, eller hva jeg kan gjøre for å få dette til? Endret 17. januar 2006 av Mitra Lenke til kommentar
Trene Arnholdt Skrevet 17. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2006 (endret) Ingen som vet?... Endret 19. januar 2006 av Mitra Lenke til kommentar
Trene Arnholdt Skrevet 19. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2006 (endret) Absolutt ingen som har peil på om dette går? Er jeg på feil forum nå?? Endret 19. januar 2006 av Mitra Lenke til kommentar
Master.Chief Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Det skal nok gå fint det, vis du mener en blå, rød og grønn ledning. Du må koble til den der lednings hyssingen som fulgte med skjermkortet, altså den der du stikker inn i skjermkortet, som har alle de der fargene på, blå, rød, grønn, gul og scart utgang på. Håper du får til. Lenke til kommentar
Trene Arnholdt Skrevet 20. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2006 Takk! Da prøver jeg det.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå