DuckDuckGoose Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Jeg synes Tv2s julenøtter var ekstremt morsomme! Men går det an å få tak i de på noen annen måte enn å betale Tv2 for å se de? Skulle gjerne hatt de på dvd eller no sånt? Gi meg en PM eller no hvis dere vet om en måte da.. Takker! PS. Bertil ruler!! Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 hehe, ja de var tøffe NRK lanserer jo alle sine komedier og sånn på DVD, TV2 burde prøvd å gjøre det samme ass. Men hvis jeg ikke husker feil så har de prøvd det en gang, men funka ikke. PS ikke skyt meg om jeg tar feil, er som sagt ikke helt sikker. Lenke til kommentar
DuckDuckGoose Skrevet 17. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2006 Synes det er litt kjipt å betale på web-tv for å se det der.. Vil ha de på dvd eller no sånt, mye bedre! Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 mhm, er jo det Kan se når du vil, og på TV'en.... ^^ Mye koster det på Web-TV BTW? Lenke til kommentar
johnj Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 De første nøttene fra påsken for snart to år siden er utgitt på DVD. På min lokale Elkjip fant jeg den til 49,- eller noe sånt i en eller annen restekurv. Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Oi Visste jeg ikke ^^ Kanskje kommer nøttene fra året som gikk snart og da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå