KristianF Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 *klappe fint på pop-corn maskinen som står ved siden av meg* Men for å få god smak i popcornen, så tar du enkelt å greit å slenger en stor klatt margarin i en kopp, smelter det i microen til det koker som faen, så tømmer tynt lag over pop-cornen og rister så du får på alt.. Deilig og saftig smak som kommer av det Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Vultur Gryphus: Dei er ikkje halvparten så god som kinopopcorn. 5456419[/snapback] Nei, kinopopcorn er sjeft.. Lenke til kommentar
Straydog Skrevet 18. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2006 (endret) Straydog: Du sælar vel ikke på etter at du har knytt beinhaugen? Totning? I såfall håper jeg virkelig at jeg har vært til hjelp (så lenge du ikke er fra Kolbu da)! 5456047[/snapback] hehe, ekke totning nei.. bare hørte det uttrykket en gang for lenge siden. Brukes i den sammenhengen hvor man er på besøk hos noen og finner ut at man kanskje skal sette kursen hjemover til seg selv Endret 18. januar 2006 av Straydog Lenke til kommentar
Straydog Skrevet 18. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2006 *klappe fint på pop-corn maskinen som står ved siden av meg* Men for å få god smak i popcornen, så tar du enkelt å greit å slenger en stor klatt margarin i en kopp, smelter det i microen til det koker som faen, så tømmer tynt lag over pop-cornen og rister så du får på alt.. Deilig og saftig smak som kommer av det 5456469[/snapback] Det blikke det samme! Men fungerer i nødstilfeller hvor liv og helse står på spill Lenke til kommentar
Clerion Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Kinopopcorn Finnes det noe bedre? Vet om et svenskt popcorn i meterposer som har samme type krydder..Hamstrer som en hamster :!: hver gang vi er i Sverige! Lenke til kommentar
Straydog Skrevet 18. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2006 Kinopopcorn Finnes det noe bedre? Vet om et svenskt popcorn i meterposer som har samme type krydder..Hamstrer som en hamster :!: hver gang vi er i Sverige! 5458224[/snapback] Merke på det popcornet?!??!?!??! Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Meiner det gule saltet heter Flavacol, er hvertfall det jeg har brukt når jeg har jobba. Det smaker for øvrig dritt, men er godt på popcorn Lenke til kommentar
Clerion Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 (endret) Kinopopcorn Finnes det noe bedre? Vet om et svenskt popcorn i meterposer som har samme type krydder..Hamstrer som en hamster :!: hver gang vi er i Sverige! 5458224[/snapback] Merke på det popcornet?!??!?!??! 5460079[/snapback] Husker ikke i farta men det er slike lange struter. Gult. Finnes på Ica og konsum o.l. Sinnsykt godt! Ta bilen og dra på harrytur! Endret 18. januar 2006 av Clerion Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Kinopopcorn Finnes det noe bedre? Vet om et svenskt popcorn i meterposer som har samme type krydder..Hamstrer som en hamster :!: hver gang vi er i Sverige! 5458224[/snapback] Det har jeg sett på Alnabru for 2uker sia Lenke til kommentar
Clerion Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Kinopopcorn Finnes det noe bedre? Vet om et svenskt popcorn i meterposer som har samme type krydder..Hamstrer som en hamster :!: hver gang vi er i Sverige! 5458224[/snapback] Det har jeg sett på Alnabru for 2uker sia 5460767[/snapback] Finnes det i Norge? Eller er Alnabru Sverige? Men er det rødt og gult på posene? Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Alnabru, Oslo. Der den svære Smart Club-sjappa er... Lenke til kommentar
Clerion Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Alnabru, Oslo. Der den svære Smart Club-sjappa er... 5461832[/snapback] Oh yeah, kjett dit på moped med ryggsekk :!: Lenke til kommentar
RIP Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 De selger orville popkorn på maxi her iallefall, de er sånn som på kinoen! lukter popkorn i hele huset når man tar de ut av microen hehe Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 OT: noen som har smakt popcorn med sukker ? var visst vanlig i frankrike fant jeg ut :S fikk meg en overraskelse Lenke til kommentar
Th0mas Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 Ja, fant ut det i Paris. Det smakte helt jævlig. Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 Ja, fant ut det i Paris. Det smakte helt jævlig. 5470123[/snapback] Ja fyfaen Lenke til kommentar
Straydog Skrevet 20. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2006 JEPP! det praktiseres i England også Lenke til kommentar
V-by Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 Ja FY! gomla til meg flere pakker med slik, noen år tilbake. Først var det digg, så ble det kvalmt og jævli. Lenke til kommentar
AndyG Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 Smart clubben solgte en pakke for en stund sia! 5455992[/snapback] Hums, Smart Club i Oslo you say? Da får jeg sjekke ut det neste dag på jobb Lenke til kommentar
mushi Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 (endret) Har også funnet ut at det brukes kokkosnøttolje på popkorn. tenkte det ville gå like fett med kokkosnøttfett og kjøpte en blokk med det på butikken (merke delfia). Det er noe av det JÆVLIGSTE jeg har smakt. var helt forferdelig. ikke å anbefale.. Endret 21. januar 2006 av mushi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå