Gå til innhold

Popcornsmør/krydder som er på "kinopopcorn"

Anbefalte innlegg

*klappe fint på pop-corn maskinen som står ved siden av meg*

Men for å få god smak i popcornen, så tar du enkelt å greit å slenger en stor klatt margarin i en kopp, smelter det i microen til det koker som faen, så tømmer tynt lag over pop-cornen og rister så du får på alt..

Deilig og saftig smak som kommer av det :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Straydog:

Du sælar vel ikke på etter at du har knytt beinhaugen?

Totning?

I såfall håper jeg virkelig at jeg har vært til hjelp (så lenge du ikke er fra Kolbu da)!

5456047[/snapback]

hehe, ekke totning nei.. bare hørte det uttrykket en gang for lenge siden.

Brukes i den sammenhengen hvor man er på besøk hos noen og finner ut at man kanskje skal sette kursen hjemover til seg selv :D

Endret av Straydog
Lenke til kommentar
*klappe fint på pop-corn maskinen som står ved siden av meg*

Men for å få god smak i popcornen, så tar du enkelt å greit å slenger en stor klatt margarin i en kopp, smelter det i microen til det koker som faen, så tømmer tynt lag over pop-cornen og rister så du får på alt..

Deilig og saftig smak som kommer av det :)

5456469[/snapback]

Det blikke det samme! Men fungerer i nødstilfeller hvor liv og helse står på spill ;)

Lenke til kommentar
Kinopopcorn :dribble:  Finnes det noe bedre? Vet om et svenskt popcorn i meterposer som har samme type krydder..Hamstrer som en hamster :!: hver gang vi er i Sverige!

5458224[/snapback]

Merke på det popcornet?!??!?!??!

5460079[/snapback]

Husker ikke i farta men det er slike lange struter. Gult. Finnes på Ica og konsum o.l. Sinnsykt godt! Ta bilen og dra på harrytur!

Endret av Clerion
Lenke til kommentar
Kinopopcorn :dribble:  Finnes det noe bedre? Vet om et svenskt popcorn i meterposer som har samme type krydder..Hamstrer som en hamster :!: hver gang vi er i Sverige!

5458224[/snapback]

Det har jeg sett på Alnabru for 2uker sia :thumbup:

5460767[/snapback]

Finnes det i Norge? Eller er Alnabru Sverige? :blush: Men er det rødt og gult på posene?

Lenke til kommentar

Har også funnet ut at det brukes kokkosnøttolje på popkorn. tenkte det ville gå like fett med kokkosnøttfett og kjøpte en blokk med det på butikken (merke delfia). Det er noe av det JÆVLIGSTE jeg har smakt. var helt forferdelig. ikke å anbefale..

Endret av mushi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...