Gå til innhold

En liten hyllest til HW's Moderatorer

Anbefalte innlegg

Jeg syntes B|Real gjør en god jobb. :wee:

Han har vel mye fritid med tanke på bostedet! :tease:

Neida, Dotten er flink han også.

Simen1 har kunnskapene om det meste i hue til rett tid. God egenskap!

tom waits for alice VAR en av de bedre moderatorene, men uheldigvis trakk han seg.

*Smisk smisk*

Bare fortsett med god moderering alle mod's! :)

Mvh. Marius E

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Syns Orresnei fortjener litt skryt for all den innsatsen han har lagt i spilledelen av forumet :)

5463293[/snapback]

Dette var da svært hyggelig! Hadde ikke forventet å bli nevnt i en slik tråd! Jeg er glad noen setter pris på det arbeidet jeg ahr kagt i spill-delen av forumet. Jeg har tidvis kanskje vært litt streng, men dette til alles beste. Tror jeg da hvertfall *Plystre*. Cun er absolutt en hyggelig bruker så jeg må få takke for hans kompliment. Særs flink bruker med utsøkt spillsmak.

Den gangen TWFA var her gjorde han jo en ytterst strålende jobb. Dette oversaket meg ikke da jeg kjenner ham personlig (faren min). Han er en meget snill og grei person og dette synes jeg har påvirket hans moderering. Han bygger opp under sine påstander, og begrunnet alltid sine modereringer så godt at man vanskelig kunne si imot.

ttt må vel kanskje også nevnes. Han gjør et utmerket jobb som spillmoderator og er nesten alltid på plass før meg. Sammen med ham og siDDis har vi fått spill-delen av forumet opp på føttene igjen og selv synes jeg vi har gjort det bra.

Sånn ellers er det mange flinke moderatorer på det nå hetende diskusjon.no. Simen1 er jo utrolig kunnskapsrik. Jankee var veldig snill med meg og hjalp meg i tiden som nyoppstartet brukermodertor. Takk Jan Erik, det var svært hyggelig av deg.

Til de jeg ikke har nevnt nå må jeg bare få unnskylde. Jeg har en følelse av at innlegget er blitt passe langt nå, og jeg kan jo ikke holde på i en evighet heller ;) Dessuten må man jo få takke alle de hyggelig brukerne for hva hadde vel forumet vært uten de!

Snorre :)

Lenke til kommentar

Jeg vil ikke favorisere noen, for jeg synes samtlige moderatorer gjør en svært god jobb med å få dette forumet et godt sted å være. Hvis jeg skulle gitt spesielt mye ros en person, så måtte det ha vært til TWFA. Synd at han ikke er moderator lenger.

Lenke til kommentar

Den eneste aktive moderatoren som jeg har noe til overs for, er Dotten.

Han gjør en fremragende jobb, og i stedenfor å være nazi så ordner han heller opp på en fredelig måte i stedenfor å måtte vise seg og sin status som de andre modene skal.

Nå mangler vi Dahle tilbake, så er alt flotters!

Lenke til kommentar

Jeg vil ikke si at noen er gode, og noen er dårlige. Derimot vil jeg si at noen gjør en dårlig jobb av og til. Det er tross alt mennesker det er snakk om, og mennesker er som kjent ikke feilfrie.

I de aller fleste tilfellene gjør moderatorene her en veldig god jobb, noe som veier opp for det dårlige, og vel så det. Dette fortjener de å høre :)

Jeg må også si meg enig i at TWFA var en moderator i en helt egen klasse, og et godt eksempel for andre moderatorer og brukere.

Lenke til kommentar

Oi, det var nytt for meg. Visste ikke at Orresnei og TWFA var av samme blod. Dotten er i grunn den moderatoren jeg har sett mest til de siste månedene og han gjør en god jobb i mine øyne. Kan nesten se ut som om at han har tatt helt over i de kategoriene jeg henger, så de andre moderatorene har havnet litt i skyggen for min del(ikke at det er noe galt i det)

Dotten skal få en :thumbup:-smiley fra meg.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...