g@bb@ Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 (endret) Hvilken moderator syns du er best? Hvem fortsjener en liten hyllset av deg? Nevn gjerne på hvike områder Denne tråden er kun ment som en liten oppmuntring til moderatorenen, siden de gjør en god jobb. Ikke ment som en favorisering-av-moderator-tråd. Simen1 er også verdt å nevne! Veldig gode musikk kunnskaper Jeg syns Ueland gjør en bra jobb når det kommer til regler og overholding av regler. Spesielt for On-Topic snakk Keep it up Og selvfølgelig Dawg. Hans babe-bilder er Endret 17. januar 2006 av g@bb@ Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Må alltid le litt når Dotten stenger en post og setter igjen en tegneseriefigur for å passe på. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 (endret) Må alltid le litt når Dotten stenger en post og setter igjen en tegneseriefigur for å passe på. 5455200[/snapback] ja, det skal han ha han gjør foresten en bra jobb som moderater. kanskje litt overivrig på å stenge tråder fra tid til annen, men han gjør en god jobb. simen er også en flink kar, men han er ikke så synelig lenger men det er ingen som kan slå jobben som twfa gjorde. han er den beste moderatoren jeg har sett her. edit: leif Endret 18. januar 2006 av headcleaver Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Dotten, Geir, Karsten, Tor Henning og Dahle. De vi ikke liker, nevner vi ikke. Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 uhm skal jeg bare la det stå blankt da Gåååååw dotten! Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Snow Dog og Psilo (Spellcheck!?) Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Jeg er egentlig ganske så forbannet på forumstyret for at de har ignorert brukernes ønske om å få en eller to moderatorer som er aktive i lyd/bilde-delen av forumet. Jeg er ikke så veldig glad i et par av moderatorene her inne da jeg mener det utvises tidvis alt for lite skjønn angående regelverket. Reglene/moderatorene er trossalt til for forbrukerne og ikke omvendt. Med deg sagt så synes jeg at Dotten og Simen1 er to utrolig hyggelige, kunnskapsrike moderatorer som så til de grader gjør dette forumet til et bedre sted å være. Kudos også til de "glemte sjefene", dvs driftsgjengen som opererer litt bak kulissene og ikke alltid får den rosen de fortjener (selv om jeg synes at de burde spleiset på en ny server eller 12). Til slutt en liten kombinert hyllest til Dotten og Øyvind Dahle: Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Enig med at jeg må smile litt når Dotten stenger en tråd og setter Supermann til å vokte. Ellers er syns jeg Snowdog_ er flink i "Kjæledyret ditt" tråden. Og selfølgelig am3k som lager alle de fine avatarene. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Ingen spesielle. Eller jo, kanskje fiskfisk. Daniel Lenke til kommentar
MRN Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Rask link til der hvor Dotten setter supermann til å overvåke en stengt tråd? Jeg har lagt merke til at enkelte moderatorer (PRS spesielt?) splitter tråder. Så langt har disse utsplittingene ikke vært så dumt, synes jeg. Plusspoeng for det Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Jeg er egentlig ganske så forbannet på forumstyret for at de har ignorert brukernes ønske om å få en eller to moderatorer som er aktive i lyd/bilde-delen av forumet. 5456250[/snapback] enig, jeg bruker mesteparten av tiden min i lyd/bilde delen, og det blir ikke gjort no særlig god moderator jobb der. Hadde kommet godt med å få 1 eller 2 mod's til den delen av forumet Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 det skulle hvert EGENE lyd og bilde moderatorer.. vi trenger det! Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 det skulle hvert EGENE lyd og bilde moderatorer.. vi trenger det! 5459483[/snapback] *Melder seg frivillig* Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 det skulle hvert EGENE lyd og bilde moderatorer.. vi trenger det! 5459483[/snapback] *Melder seg frivillig* 5459496[/snapback] Skulle helst hatt noen som er aktiv. Njål, perhaps, hvis han gidder. Jeg ligger nærmere 50% enn 0, så jeg blir neppe førstevalget, men etter wh1te forsvant trenger vi en ny en. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 vi trenger noen vi kan stole på også da... som er nøytral... Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 vi trenger noen vi kan stole på også da... som er nøytral... 5459568[/snapback] Jeg er nøytral. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Jeg stemmer på Glint, når han returnerer fra ferien sin. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 (endret) Tror vi flytter denne fra OT-Annet til Tilbakemeldinger om forumet jeg Endret 18. januar 2006 av B|Real Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Jeg stemmer på bos5e, når han returnerer fra ferien sin. Daniel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg