sinnaelgen Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Er det noen som har erfaringer met synckmaster 960BF ? jeg har nettopp kjøpt meg denn skjermen hos komplett..no. bestilet den på tirsdag kvelg og motok den på lørdag. ( sandefjor til Ttverlandet( bodø)). magic tune låser maskina mi vir jeg går inn på magiccolor fortar noen få valg . naturael color gir feilmelding ved opstart - et eller anet med no c++ bibiliotekt og rotation magic magic tune skal vistnok ikke virke helt i lag. magic tune er den eneste måten å juster bl.a lysstyrken på - skjermen ineholder bare en av/på knapp ingen adre justerings knapper. vaersjons numeret på magic tune er 3,6 når pce er avslåt og skjermen er på ( svar skjermbilde ) så ser jeg et blåskjer nederst på skjermen. det ser ut som en berd stripe med lit ubetemelig fårm såm er i veldig mørk blåfarge vis jeg velger å ha litt farge ( samme) over hele skjermen så ser det ut som det er 2 runde felt er med normal farge så no små felter/ streker av lit ubestemelig form som har en lysere variant av samme farge en hetl hvit skjermbilde gir et gåatig område nede på skjerme og et rosafelt oppe jeg bruker windows xp pro. skjermortet er radeon 8500le fra hercukes. jeg bruker den digitale utgangen på skjermkortet. og bruker en eller annen versjon av catlyst driveren Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 (endret) Magictune er noe søppel - låste seg hos meg også, etter bare 1 min i bruk. Cpu load går til 100% og BOOM - fryst. Deretter er det bare å trøkke på reset-knappen om man ikke skulle være så heldig å få avslutta det via task manager (som må stå oppe). Artig. Hadde derimot skjermen hatt betjening så hadde jeg gitt f... i hele programvaren. Det at den ikke har noe slags fysiske knapper å stille inn på, er bare helt ubegripelig. Må være laget for/av kvinnfolk. Hadde ikke noen problemer med skjermbildet for min del. Anyways, skjermen fyker tilbake på angrefristen pga. dette. Klarer ikke å leve med ugjennomtenkt buggy drit som kosta ca. 4 høvdinger. Surt å gå tilbake til min gamle crt, som begynner å slite med fargene... Endret 18. januar 2006 av WarpX Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 19. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2006 finnes det noeprogramvare noen plasser som er bedre en de som fulgte med skjermen. f.eks magictune bedre , men gjør samme jobben ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå