doomedbroke Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 (endret) Her trengs en EKSPERT! Finns det noen andre som ikke får Windows Zero Config. service til å slå seg av, jeg har full cpu usage (100%) konstant, får ikke konfigurert/aktivert nettverkskortet ( Belkin 125 mb/sek Partnr. F5D7001yy) uten å bruke medfølgende driver/programvare. Pcen henger seg jo om jeg bare belaster den litt og det er jo ikke bra når prosessoren arbeider for fullt konstant. Dette er maskin nr 2 og har kun en AMD 1500Mhz cpu. Må jeg returnere kortet eller finns det løsninger på dette prob. ? Det er heller ikke andre drivere/utilitys å laste ned på www.belkin.com , blir gal snart. Det er mulig å slå av WZC ved bruk av Task Managern, ( Prosesses: WZCdisabeling, eller noe i nærheten) men dette er for tungvint / vanskelig for kone og barn, det er deres maskin og jeg må springe for å hjelpe dem hele tiden..... Endret 17. januar 2006 av doomedbroke Lenke til kommentar
mhw357 Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Kan du ikke bare slå av at WZC slår seg på? Skriv: services.msc i KJØR. Bla deg ned til Wireless Zero Configuration, dobbelt klikk. Endre Oppstartstype til: Deaktivert. Da skal den ikke starte neste gang du starter maskinen. Lenke til kommentar
doomedbroke Skrevet 17. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2006 Kan du ikke bare slå av at WZC slår seg på? Skriv: services.msc i KJØR. Bla deg ned til Wireless Zero Configuration, dobbelt klikk. Endre Oppstartstype til: Deaktivert. Da skal den ikke starte neste gang du starter maskinen. 5455484[/snapback] Har prøvd, da aktiveres hverken kortet eller Belkin softwaren, og jeg må starte pcen på nytt med automatisk WZC aktivering... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå