Arinomi Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Noen som har noen morsomme hendelser/episoder ingame, som de gjerne vil dele med resten av verden (forumet)? Kan jo begynne jeg da: En gang jeg var og tok dm, kom vi til Mr. Smite, som er litt vanskelig av seg om man er lvl 23. vi kom litt dårlig ut, og folk begynte å dø... (merk, vi hadde ikke en warrior som tank, bare en druid lvl 21 og meg, en rogue lvl 23) alle andre var nede til slutt, og jeg var siste som slåss for harde livet. Jeg fikk faktisk drept ham, men han drepte meg også Så da drepte vi hverandre, og jeg var sinnsykt spent på om han fremdeles var død når vi kom tilbake dit. Det var han Og så fortsatte vi med drepingen vår vi Kanskje ikke så morsom, men det er det beste for øyeblikket Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Har to morsomme episoder jeg har bilde av. Den først var når jeg og noen andre lagde masse level 1 alts, og det kom en høylevel (ca 50). Vi storma bort og starta med taktikker. vi hadde en warrior som "tank" mens jeg healte og de andre var dps, det var kjempegøy. Den andre episoden var når jeg levla paladin-alten min i westfall og det droppa 2x av samme item fra to mobs rett etter hverandre. Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Hadde en veldig morsom hendelse med guildet for ca 2 måneder siden. Vi var i MC og han som lager repairbotter var ikke med, og det kom vi på når vi var med golemagg, og da hadde mange rødt gear. (Vi var elendige den kvelden og wipa masse). Uansett, vi skulle da prøve oss på golemagg, alle rogusene var nakne og dual-wielda mining pick og blacksmithing hammer, og Main tanken tanka med et grønt lvl 55 sverd som hadde droppa fra en trash mob og et middelmådig skjold. Men tro det eller ei, så tok vi faktisk Golemagg. =) Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Jeg var low-lvl, borte med Frostmane Hold elns. i Dun Morogh. En d00rf paladin har klart å aggroe hele campen, og prøver febrilsk å løpe bort, med et fint tog etter seg. Men i stedet for å løpe i en rett linje, løper han rundt og rundt og rundt denne lille trollstammen, hahahaha. Endte med at han døde Lenke til kommentar
@_@ Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 morsomaste eg har vært med på var når eg og 10 andre horde tok og frakta 2 lvl 60 alliance inn i orgrimmar med mind control og lot alle stå å fist fighte med di i ein halv time, til slutt disconnecta begge Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 18. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2006 En kompis med en lvl 60 NE hunter satte seg ned ved spawnplassen til Undead. Deretter trykte han /afk mens han egentlig satt og fulgte med. Ikke lenge etter kom masse undead n00bs og hakka løs på han, og prøvde å drepe han, siden han var afk uansett. Etter 5 minutter gikk han lei og drepte hele hurven med noen få sving med bladet sitt ^^ Han og jeg kødder mye sammen, vi joiner group for å kjøpe mat i storefri, og når vi har spist, skal vi returne questen.. Men en gang skulle jeg se i en elektronikksjappe, da jeg var ferdig der, ropte jeg "Ding!" og så gikk vi tilbake til skolen for å kjøpe skills... Lenke til kommentar
Yoghurt Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 En kompis med en lvl 60 NE hunter satte seg ned ved spawnplassen til Undead. Deretter trykte han /afk mens han egentlig satt og fulgte med. Ikke lenge etter kom masse undead n00bs og hakka løs på han, og prøvde å drepe han, siden han var afk uansett. Etter 5 minutter gikk han lei og drepte hele hurven med noen få sving med bladet sitt ^^ Han og jeg kødder mye sammen, vi joiner group for å kjøpe mat i storefri, og når vi har spist, skal vi returne questen.. Men en gang skulle jeg se i en elektronikksjappe, da jeg var ferdig der, ropte jeg "Ding!" og så gikk vi tilbake til skolen for å kjøpe skills... 5456768[/snapback] Hva? Lenke til kommentar
DoNotWant Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Han og jeg kødder mye sammen, vi joiner group for å kjøpe mat i storefri, og når vi har spist, skal vi returne questen.. Men en gang skulle jeg se i en elektronikksjappe, da jeg var ferdig der, ropte jeg "Ding!" og så gikk vi tilbake til skolen for å kjøpe skills... 5456768[/snapback] I klassen så er det sånn "LFG KIWI/7-eleven!" Uansett så hørte jeg en artig historie her om dagen. Det var en NE hunter lvl 60 som dro til stedet der orcs og troll starter, så tamet han en boar(slike som går rundt der nede) for så å shadowmelde, og ventet på at hordes skulle angripe, og så ganket han de . Lenke til kommentar
olsen_1 Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 jeg (mage 60) og en druid samme lvl hadde nettopp gjort jailbreak osv i onyxia lenken, og fikk som neste oppdrag å dra til winterspring og snakke med haleh som holder til oppe i fjellet. det er to muligheter å komme seg dit, den ene er gjennom en tunell full av lvl 57+ elite drager hvor du blir teleportert opp til haleh, den andre er en bug snarvei som du kan ta om du er god/ heldig. vi prøvde først snarveien, men vi kom ikke over, så jeg bestemte meg for å ta løp og dø taktikken gjennom tunellen. druiden kunne bruke stealth men gjorde ikke det, så vi drepte vei mot teleportalen i stedet. da vi var kommet høvelig midtveis sluttet vi å drepe og begynte å løpe mot den blå sirkelen inne i hulen og fikk masse mobs etter oss. akkurat da vi var blitt teleportert opp kommer en dverg som har tatt snarveien, men han var uheldig å gå på den blå portalen, så han ble plutselig borte. kom ikke tilbake pussig nok. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 (endret) Guildevent: Lvl 1 gnome race: Ironforge -> Thrall's Throne ;-) Tror jeg ble ganka 15-20 ganger av maniske krokodiller i Wetlands :/ Tør påstå at de har en litt for stor aggroradius Ihvertfall hvis man er lvl1..... TH PS: Må legge til at vi vakte litt oppsikt da vi - 38 dverger - trilla i flokk gjennom IF Endret 18. januar 2006 av Slettet-EkRmMDKFIU Lenke til kommentar
likferd Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Uansett så hørte jeg en artig historie her om dagen. Det var en NE hunter lvl 60 som dro til stedet der orcs og troll starter, så tamet han en boar(slike som går rundt der nede) for så å shadowmelde, og ventet på at hordes skulle angripe, og så ganket han de . 5456938[/snapback] Hehe, jeg og en annen gjorde nesten det samme. Han har en level 20ish hunter på silvermoon, så han temmet en named scorpid det er quest på i orc start området. Jeg laget så en level 1 orc, og fikk folk til å hjelpe meg med questen. Folk ble veldig overrasket over hvor imba den scorpiden viste seg å være :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå