Forlorn Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 kjøpte ny data i September eller no sånt. Uansett; da kjøpte jeg ett 6600GT kort. Men fant ut at jeg nå ville ha ett til å kjøre det i SLI. Har ikke prøvd dette før, men fulgte hva som stod. Når jeg da starter opp piper det rundt 5 ganger og det skjer ikke noe mer. Da jeg kjøpte dataen i september fikk jeg med en vifte som begynte bråke veldig, så jeg har bytta den. Og på det nye kortet jeg kjøpte, så jeg det var en ny type vifte på kortet. Jeg bestilte kortet på samme linken. Kortet burde være identiske? noen som vet hva problemet kan være? :S Lenke til kommentar
Carbonite Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Kan være forskjellig bios. Lenke til kommentar
Markaren Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Om det ikke er helt like kort, så må du laste ned de siste oppdateringene fra nvidia.com , De gjør at kort fra forskjellige prudusenter kan jobbe sammen! Lenke til kommentar
Forlorn Skrevet 17. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2006 (endret) k, nei tenkte jeg skulle ta med kortet til en kompis å teste litt der, for han kjøpte akkurat samme pc med akkurat samme deler som meg en gang i tida. Endret 17. januar 2006 av Forlorn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå