Ernie Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 En av de beste (kanskje den beste?) metoden å redusere ubehaget dagen derpå er å spise en ordentlig frokost og drikke rikelig med vann (ev. også melk). Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Spis tomater. I tillegg til en god del av tipsene ovenfor her. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Drikk mass vann etter fylla (helst under fylla), drikk sportsdrikk for å få i deg de nødvendige vitaminer og mineraler og spis et solid og næringsrikt måltid, f.eks egg og bacon. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 vann + allergimedisiner eller Butox ( usikker på navnet, men det er betennelseshemmende piller) ... funker alltid... Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Vann! Litervis! Ikke legg deg til å sove før du har fått i deg minst én liter. Zyrtec er også veldig effektivt. Kan omtrent drikke til du står med en fot i graven, men med en Zyrtec innabords er du sansynligvis oppegående dagen derpå. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Jeg drikker noen ganger 0,5 liter melk før jeg legger meg. Ikke drikk på tom mage heller nei, du blir veldig full men veldig dårlig. Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Spy litt før du legger deg Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 jeg var ganske klein nå på søndag, å da merka jeg det hjalp noe veldig med en grandis og en liter appelsin juice Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 (endret) Jeg venter alltid med å legge meg til fylla er borte. Niks fyllesyk. Sett deg foran PC'n eller se på film ellerno. Å sove mens det enda spinner i hodet er ikke bra. Har hatt noen bedritne morgener etter fylla kvelden før der jeg ikke har orka tanken på å spise en brødsmule engang, men da venter jeg bare til ettermiddagen så er jeg dødssulten. Endret 18. januar 2006 av Bitex Lenke til kommentar
kimman Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 (endret) Knull som en svin før du sover, da våkner du fornøyd og stolt morgen etter og ikke trenger å bry deg om bakrusen.. Ellers som alle her sier, drikk vann.. Jeg drikker alltid halv liter vann før jeg sover og halv liter vann rett etter jeg våkner igjen. Så steker jeg egg og bacon, og drikker melk.. Da er du i tipptipptopp form igjen! Endret 18. januar 2006 av kimman Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 hva hjelper når man er fyllesyk eller for å forhindre det? å kutte ned på drikkingen er ikke et alternativ. 5454908[/snapback] Skal du være med på leken må du tåle steken ^^ Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Er Zyrtec reseptfritt osv? Kult navn, forresten - minner meg om CS-kallenavn. Daniel Lenke til kommentar
pakke Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Man får Zyrtec i 7-pakning eller noe i den duren reseptfritt på apoteket, men det er betraktelig dyrere enn å kjøpe 100-pakning med resept. Forøvrig har jeg ikke helt troa på at Zyrtec demper bakrusen spesielt mye, jeg for min del har fint klart å bli fyllesjuk som få på tross av at jeg gomler Zyrtec hele våren/sommeren. Ingenting funker bedre enn vann. Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Det som funker best er å drikke seg ned før du går hjem å legger deg. Jeg pleier å gjøre det på den måten.. går gjerne med en øl eller 2 i hånden på natta p drikker de sakte men sikkert opp. Når jeg er hjemme så er det rett i seng på synkende rus Lenke til kommentar
fwsotern Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 2 zyrtec og en liter vann før man tar kveld... Lenke til kommentar
Koffe Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Skal man på en skikkelig kule bør man aller først begynne med en god middag noen timer før det hellige vannet fortæres. Jeg liker ikke å spise rett før for da er man for mett, og det tar lang tid før alkoholen får noen effekt. Sånn ca 2 timer før man ligger i senga kan det være smart å slutte å drikke.. Ingen vits i å ta en pils med hodet på puta. Begynn GJERNE med vann allerede 2 timer før slutten. Mye lettere enn å styrte en liter før man legger seg. Fyllepølse! :!: - Eller annet fõr før man legger seg. Spis og drikk variert slik at man får størst mulig spekter av næringsstoffer, vitaminer og mineraler. Ha som flere har nevnt vann på nattbordet. Siste og kanskje det beste trikset av alle.. vær stuptrøtt før man drar på fylla.. Masse drinker gir akutt energi så man holder seg våken.. når man treffer senga klokka 4 sover man til 16.00 og vips! Ingen bakrus! Lenke til kommentar
Clerion Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Drikk mye vann og spis mye. Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 (endret) ikke drikk deg full på tequila... tequila er godt, faktisk.. ikke så glad i vodka smaken, men blir nok vodka neste gang er jeg redd.. ble drit dårlig dagen etter av tequila'n.. Endret 18. januar 2006 av Freeman84 Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Er Zyrtec reseptfritt osv? Kult navn, forresten - minner meg om CS-kallenavn. Daniel 5457496[/snapback] Ja, reseptfritt. Finnes i liten og stor pakke. Litt dyrt men Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 (endret) På nyttårsaften satte jeg ny pers i blandingsmisbruk av drikkevarer - var sogar innom varm sake på et tidspunkt - og tenkte at første nyttårsdag tegner til å bli tidenes mest bedritne (og det sier ikke lite). Overraskelsen var stor da jeg våkna om morgenen og alt jeg var var trøtt. Vorspielet besto av en god del julematrester, vi spiste oss skikkelig mette før vi satte ordentlig i gang, og det gjorde nok sitt til at jeg ikke fikk som fortjent dagen derpå. Har i det siste også blitt veldig flink til å drikke vann mens jeg er på fylla, det hjelper også skikkelig. Når skaden først er skjedd, funker gatorade ganske bra, drikk masse vann og tren hvis du orker, så svetter du ut giften EDIT: presiserte litt Endret 18. januar 2006 av Isbilen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå