Wobokel Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 (endret) hva hjelper når man er fyllesyk eller for å forhindre det? å kutte ned på drikkingen er ikke et alternativ. "Den store"-tråder er uønsket, jeg har derfor endret på emnetittelen littegranne ~Mod Endret 17. januar 2006 av Alastor Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Du kan vente med å legge deg til å sove til promillen er på vei ned, funker i alle fall for meg. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Når jeg våkner dagen derpå pleier jeg å ha en kartong eplejus ved siden av sengen (legges der før jeg drar på fylla). Drikker den, ligger litt til går ned, en mulig hodepinetablett og tar det med ro. Ellers så ikke start å drikk på tom mage, og småspis litt inimellom Funker for meg Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 (endret) Ta en zyrtec før du begynner å drikke og en før du legger deg. Evt. en av delene Drikk vann ved siden av alkoholen og drikk før du legger deg. Mange sier farris e.l er god drikke dagen derpå, selv får jeg migrene av det Lykke til Edit: Ikke legg deg i stigende rus. Ikke bland all slags alkohol i løpet av kvelden.. Edit 2: Zyrtec er allergimedisin som kjøpes på apoteket Endret 17. januar 2006 av Mirann Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Gjør ikke allergimedisin at man tåler mindre alkohol? Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Gjør ikke allergimedisin at man tåler mindre alkohol? 5455076[/snapback] Det vet jeg ikke. Har iallefall ikke merket noe til det, jeg Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Uhm la vær og drikk, utrolig ate jeg var den første som sa det Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Husker vi fikk allergimedisin av moren til en kompis av meg da vi var yngre. Hun sa det hjalp mot bakrus. Neste morgen var jeg relativt oppegående, men hvorvidt dette var en blaceboeffekt eller om det var andre grunner vet vi ikke. Har to tips å gi deg som erfaren dranker: 1. Drikk så mye vann du orker når du kommer hjem, og sett minst 0,5 liter på nattbordet klar til neste morgen. 2. Når du har kommet deg opp av senga, drikk melk evt. mer vann. Vann tar aldri feil! Lenke til kommentar
Never Can Tell Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 å kutte ned på drikkingen er ikke et alternativ. 5454908[/snapback] Uhm la vær og drikk, utrolig ate jeg var den første som sa det 5455124[/snapback] ja, helt utrolig! spis frokost selv om du føler deg dårlig. Zyrtec er oppskrytt... Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 (endret) spis frokost selv om du føler deg dårlig. Zyrtec er oppskrytt... 5455158[/snapback] Det er godt mulig, men min erfaring er at det iallefall hjelper meg mot migrene. Edit: Kom på noen tips til. Gå en tur dagen derpå eller ta et bad i sjøen.. Hjelper som bare det Endret 17. januar 2006 av Mirann Lenke til kommentar
eivind04 Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Spis noen brødskiver før du begynner å drikke, når du skal legge deg spiser du noen skiver til og drikker mye vann. Dette funker for meg, er ikke fyllesjuk dagen derpå Lenke til kommentar
enl Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 1. Drikke mindre 2. Ikke drikke på tom mage 3. Drikke litt vann av og til Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Har to tips å gi deg som erfaren dranker:1. Drikk så mye vann du orker når du kommer hjem, og sett minst 0,5 liter på nattbordet klar til neste morgen. 2. Når du har kommet deg opp av senga, drikk melk evt. mer vann. Vann tar aldri feil! 5455138[/snapback] Quoted for truth! Lenke til kommentar
CFD Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Sett deg i badstue med masse vann. Du svetter ut all driten i løpet av en liten stund. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Her kommer russernes forslag. Om du har, drikk væsken fra sylteagurkglasset. Mamma fortalte dette til meg og jeg har hørt dette fra andre også. Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Er det ikke slik at etanol dehydrer deg? Om du bøtter inn på vann burde du kunne skille ut stoffene av cellene dine ganske greit...? Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Sett deg i badstue med masse vann. Du svetter ut all driten i løpet av en liten stund. 5455554[/snapback] Sette deg i badstue? Synes ikke jeg hørtes ut som noen god ide. Har i min ungdom satt meg i badstue med alkohol for å bli fortere full, men skulle tro at det dagen derpå bare ville dehydrere meg ytterligere og bli mer sliten... Lenke til kommentar
CFD Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Er det ikke slik at etanol dehydrer deg? Om du bøtter inn på vann burde du kunne skille ut stoffene av cellene dine ganske greit...? 5455685[/snapback] Hehe.. Jeg var på alkotest dagen etter at jeg hadde drukket relativt mye.. Har aldri drukket så mye vann som akkurat da =) Tror det gikk minst 6liter på en time mens vi satt å ventet i køen.. Vi gikk også ute hvor det var rundt 35grader i skyggen.. Jeg passerte iallefall testen siden jeg fortsatt har jobben Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Ta deg tredobbel dose vitaminpiller, en smertestillende og drikk masse vann. Legg deg og sov noen timer, stå opp og spis et skikkelig måltid, drikk mer vann, og gå deg en tur. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 jeg har også testet zyrtec, og var ikke hangover dagen etter.. men som sagt det kan ha vært tilfeldig. det hjelper hvertfall å drikke en del vann før man legger seg, og spise og drikke når man står opp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå