V-by Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Pokerspill ikke tillatt i skolenSkrevet av: **rektor** Pokerspill er ikke tillatt i skolen, selv om det ikke spilles om verdier. Nå har jaggu meg rektor lagt ut et forbud mot å spille poker på skolen, med og/eller uten gevinst/innsats. Jeg syntes det er en dustete regel, kan sitte å spille vri åtter om penger å jeg. Jeg er enig i at poker kan gjøre folk fattige, kjenner folk som skylder penger pga poker og annet kortspill. Black jack er også et annet spill mange taper og tjener penger på. Så njeg syntes denne regelen virker litt lite gjennomtenkt, samtidig som jeg er helt imot den. Noen som har noen invendinger på hvorfor denne regelen bør bort eller bør fjernes? Lenke til kommentar
Papillon Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Haha. Dette minner meg om da det ble innført brusforbud på min ungdomskole. Råder dere til å spille Black Jack med innsats for å terge ledelsen. Det er da ingen fastsatte regler mot dette spillet? Blir kortspill forbudt, spill med terninger! Lenke til kommentar
royale Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 El presidente spilles hele tiden! Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Når jeg gikk vk1, satte flere elever og spilte poker i timene på nettet, med penger i innsats:p Det var ikke populært blant lærerne Lenke til kommentar
V-by Skrevet 17. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2006 Vi tenkte vi skulle finne på et spill med navn Pokker, og spille det rett utenfor rektors kontor Kanskje ta med rulett bord å hehe Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Vi tenkte vi skulle finne på et spill med navn Pokker, og spille det rett utenfor rektors kontor Kanskje ta med rulett bord å hehe 5455032[/snapback] Demonstrere er nok det som funker best i dette tilfellet ja... Lenke til kommentar
Papillon Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Er det her snakk om vgs? Isåfall er det en vits. Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Bøy dere for ordensmakten, Poker er ikke bra for Norge. Skulle ønske myndighetene gikk løs på Poker med våpen i hånd. Lenke til kommentar
MemorY Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 (endret) Vi tenkte vi skulle finne på et spill med navn Pokker, og spille det rett utenfor rektors kontor Kanskje ta med rulett bord å hehe 5455032[/snapback] Demonstrere er nok det som funker best i dette tilfellet ja... 5455104[/snapback] Er nok vgs siden trådstarter er født i 88. Tja. Pokerforbud faktisk. Spill yatzy!! Endret 17. januar 2006 av rkg1000 Lenke til kommentar
V-by Skrevet 17. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2006 VGS ja, Går VK1 IKT Gausdal VGS hvis noen lurte. Dessuten skjønner jeg ikke helt hva som er galt med poker hvis man ikke spiller med penger, eller bare små insatser. Og står det ikke i norsk lov et sted at du ikke har lov til å spille om penger hvis det er flere som spiller sammen, og alle har satset/lagt penger i potten, men hvis en som ikke er med å spiller sier: 1000kr til den som vinner, da er det lovlig. Og greier en ikke å kontrollere pengebruken, og en begynner å skylde penger burde man få tak i hjelp. Og hva blir det neste? Utvist i tre dager for spilling av Vri åtter i kantina... Hater rektor Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Når du blir eldre, skjønner du kanskje mer av dette forbudet. Det er ikke for å hindre oppegående elever å finne på noe artig, det er heller et forsøk på å skåne svakere elever. Hvis du da er i kategorien oppegående elev, bør du også klare å finne på noe annet enn poker å gjøre i friminuttene. Få rektor til å kjøpe inn et bordtennisbord, eller to. Helt greit tidsfordriv i friminuttene. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Regler er til for å følges. Daniel Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Klinkekuler med pengepremier er nok løsningen. Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 (endret) Klinkekuler med pengepremier er nok løsningen. 5456348[/snapback] Skoleturnering i rock, scissors, paper med 100$ buy-in.... Eller RUSSISK RULETT!!11oneone!21! LOL WTF EID!!1121211ONEone! EDIT: smeboe er nok ikke helt stø i engelsk enda... Endret 17. januar 2006 av smeboe Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Klinkekuler med pengepremier er nok løsningen. 5456348[/snapback] klinkekuler var det feteste back in the days ''jeg legger ut jumbo, du trenger 6 skudd for å få den'' :!: Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Kan dere ikke begynne med Pog igjen da? Tror jeg har et par tusen liggende i et skap et sted Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Skulle akkurat til å si det samme hehe Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Jeg skjønner forbudet godt, men selve regelen var elendig formulert. Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 (endret) ey hvem er du? går da ikt i gausdal jeg og for svingende! Endret 18. januar 2006 av Bushnell Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå