Gå til innhold

leter etter lvl 60 guild!burning blade!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hola.

kanskje holst84 skal gi ingame nicket sitt ? eller tørr du ikke?:(

-joffa

5458745[/snapback]

Hvorfor skal jeg si mitt ingame nick? Jeg har gitt meg i diskusjonen for lenge siden. Og har heller ikke vært av dem som har slengt mest med leppa. Men ok. Mitt ingame nick er "Brceel"

Falske? Glemmer aldri rollen din i ubrs ;)

5458816[/snapback]

Når en roller på et FFA item som skulle gå i disenchant? Husker det som det skjedde igår, deretter husker jeg at alle dro en /roll sendte shard til personen som vant. over & out.

Endret av brutti
Falske? Glemmer aldri rollen din i ubrs ;)

5458816[/snapback]

Når en roller på et FFA item som skulle gå i disenchant? Husker det som det skjedde igår, deretter husker jeg at alle dro en /roll sendte shard til personen som vant. over & out.

5458837[/snapback]

Hva surrer du med? Det er ikke godt å lyge

Haha for en gjeng. Gjør alle på hw.no en tjeneste og hold dere til WoW sine offisielle forums, er ikke noe vits i å dra World of WarCraft-seksjonen her ned i søla også.

Denne tråden viser virkelig hvordan mange av "hardcore-spillerne" oppfører seg :( Overlegne drittunger. Heldigvis kom jeg meg inn i en moden og utrolig hyggelig guild da jeg migrerte fra BB. Og heldigvis spiller jeg horde, ikke alliance :)

Hele vogn-greiene til Gief Epix er skamteit, forresten. Hva faen skjer med at dere skjeller ut folk som går afk på et sted dere har kalt deres?

5461163[/snapback]

Vogna er vår. Hold dere unna.

Dere mindreverdige er voldsomt irriterende.

5461271[/snapback]

ville ikke snakke høyt hvis jeg var deg ;)

Hele vogn-greiene til Gief Epix er skamteit, forresten. Hva faen skjer med at dere skjeller ut folk som går afk på et sted dere har kalt deres?

5461163[/snapback]

Vogna er vår. Hold dere unna.

Dere mindreverdige er voldsomt irriterende.

5461271[/snapback]

Ikke det at jeg en gang har en karakter på Burning Blade, men det er vel akkurat sånn oppførsel som gjør at folk misliker GE.

Hva er in-game nicket ditt, forresten?

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...