Gå til innhold

leter etter lvl 60 guild!burning blade!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Får vell svare på det her da:

 

Kommentarer som dette kjennetegner Gief Epix:

"De 4 "store" (Balance, EVT, RB og GE) tar vel ikke inn noe. Resten er vel retard, e-bayere og chinafarmere." Resten? altså ta f.eks Riders on the Storm, de har begynt i MC for ikke lenge siden, er de retard pågrunn av det eller? Du får ærlig talt skjerpe deg. Om du ikke har større vokabulær en og bruke de ordene der anbefaler jeg deg lese litt bøker så du kan lære deg noen flere ord.

 

"du har ikke noe liv" Denne er Vibah flink på, kanksje en av de folka som er mest kjent for å være en idiot på nett.

 

Plomma tips til deg er og roe ned litt, du får leve med at GE er hatet det er desverre vel fortjent.

 

Klart at 3-4 personer kan være representative for en guild, enten i positiv eller negativ forstand.

Endret av brutti
Lenke til kommentar

For tiden er det ganske vanskelig å finne guild på Burning Blade siden serveren snart er et år gammel og de fleste guildene har satt seg, men det popper av og til opp nye guilder som gjør det bra i MC/ZG.

 

Når det gjelder Gief Epix så skjønner jeg at de er mer eller mindre mislikt av alle på serveren, og de prøver ikke akkurat å gjøre det noe bedre særlig selv. Men som gief epix folket her sier, har du epics er du jo automatisk bedre enn alle andre e-bayere, retards, og folk plassert midt på treet.

 

ps: er det noe i ryktene om at GE ikk tar nefarian på hver respawn?

Lenke til kommentar

Creeping Death: Soulbound Heroes er virkelig ett guild som har godt rykte i min bok, har spillt med flere veldig hyggelige folk fra den guilden. F.eks Senjith. Dere er ikke ovenpå selv om dere er kommet langt. Men er nok litt vanskelig å komme inn i kan jeg tenke meg.

 

Brutti: Riders on the Storm ja, jeg er selv medlem der, og har vært med fra begynnelsen. Jeg kan anbefale trådstarter å søke medlemskap i denne guilden. Vi er mer opptatt av ett hyggelig guild miljø enn det å komme langt i MC. Har eksempler fra vår spede barndom hvor vi manglet desperat healere til ZG alikavel ble prester/druider kicket om dem oppførte seg som rasshøl.

Guilden har fleksibel 18 års grense, noe som også bidrar til ett godt miljø imo. Når det gjelder accomplishments så har ROTS kommet til Baron Geddon i MC og fått Onyxia til 8% på første forsøk

Endret av holst84
Lenke til kommentar

veldig deilig å høre at vi har fått et godt rykte. Jeg er officer i Soulbound, og vi har jobbet ekstremmt hardt for å bygge opp og opprett holde et godt rykte. Spesielt Senjith, som du nevner, har vært spesielt aktiv og dyktig i dette. Vi endret jo navn fra "gryphon aviators" bare for å kaste ut folk som ikke klarte å oppføre seg, og dermed bygge opp rykte på nytt. så kan jeg jo legge inn litt snik reklame: http://www.soulbound-heroes.com/forum/ her kan eventuelt trådstarter eller andre legge inn søknad, og alle blir vurdert. Vi har faktisk tatt inn 4-5 nye folk den siste uka, pga feral specc :p

 

også guilder som solidarity har begynnt på mc, og en kamerat av meg er veldig fornøyd med den guilden. Tror de rekruterer enda.

Lenke til kommentar

Ja, det var virkelig modent gjort å registrere seg på forumet for å si: "Jeg ER bedre enn dere." Jeg vet at det finnes veldig mange hyggelige folk i Gief Epix, men majoriteten er enten veldig unge mennesker - eller voksne folk som ikke klarer å oppføre seg.

 

Nå skal det sies at Gief Epix ikke er den eneste guilden som er slik. Alle guilder har slike folk, men forskjellen er at de ofte blir kicket i de andre guildene. Ellers så kan det jo nevne at Nordlys (tidligere Burning Blade, nå Balnazzar) har sin del med drittunger.

 

For meg virker det som om det oftest er nordmenn som oppfører seg veldig dårlig på serverene, og som oftest har "Jeg er bedre enn deg-innstilling". Det er synd synes jeg. Ellers har man jo russere (har fortsatt ikke møtt en eneste OK russer i WoW, spanjoler og andre folk som går under samme kategori.

 

Trådstarter: Hvis jeg var deg, ville jeg virkelig benyttet meg av migreringen. Hvis jeg ikke tar helt feil er det en ny migrering fra BB -> Trollbane, og Trollbane skal være en mye bedre server å spille på iflg. en kamerat av meg som er GM i One der. Sikkert mulig at du får joine dem. Såvidt jeg vet har de ikke kommet lenger enn Gehennas i MC, men det pleier jo ikke å ta så veldig lang tid fra Gehennas til Ragnaros.

Lenke til kommentar

er selv medlem av soul svorn seven og dette er den guilden jeg har likt meg best i til nå, farmer alt utenom ragnaros men tor vi tar han om ikke mange uker, kansje neste søndag.

 

har vært medlem av royal blood før med min prist før.

kan prøve lykken på forumet: www.wow-gamers.net

men tror vi neppe tar inn members.

Lenke til kommentar

Hahaha :!:

 

Festligste posten på lenge. Si hva dere vil om GE, personlig gir jeg F***, er selv medlem og tviler på at noen andre guilds på serveren har bedre samhold en vår guild. GE er riktignok en godt sammensveisa gjeng med folk fra IQ 60 til godt over 100, noen er agressive og noen kan sikkert virke frekke, men tror dere virkelig guildet ville overlevd med 100 drittsekker?

 

Tenk dere om før dere snakker dritt. Vi er omtrent det eldste guildet på serveren og har kommet langt PvE/PvP messig i WoW. I tillegg er alle blitt veldig gode venner.

 

Til sist vil jeg gjerne også foreslå at folk som ikke skjønner seg på sarkasme og ironi bør vurdere å begynne på skolen igjen, ikke skrive nøttete innlegg på et forum om ting de ikke vet noe som helst om.

 

GLHF ;) Nefty!

Lenke til kommentar

Btw plomma alle nabb guildsa på BB clearer jo MC.

 

Husker ikke navna på de men order of the witer tiger osv, og 15 andre sånne guilds clearer jo mc.

 

Og ikke kom her og si at giff epixxx bare består av folk som er ferdig med videregående.

Isåfall er hele gjengen nedsnødde i hue. Virker jo som fjortisser alle sammen.

Lenke til kommentar

ooooooooh noooooooeeeeeees :<

 

jeg vil anbefalle deg å prøve noen nye guilds, evt. noen mindre som ikke har kommet så langt på pve-siden.

 

 

og du brutti, aka mikke, jeg husker nok deg fra burning blade. joina nordlys nå eller? siden du er så wtfkul på nettet. også nevner du meg her lille ninjalooter? fordi jeg fortalte et par folk om din dårlige oppførsel? derfor du går rett på meg og ingen andre fra ge eller? dårlig likt av alle så du bytta realm? viser hvor sterk du er ihvertfall, you go! ikke det at jeg er så godt likt, men kanskje jeg blir fort aggressiv mot visse personer som spammer meg ned i whispers om vann, mat og portals, evt. penger.

konklusjon: du vet ikke hva du prater om mikke:( hows luci?

 

søknaden din til hod var talentløs btw :<

Lenke til kommentar
Holst84 har helt rett. Gief epix er en gjeng amøber.

 

Noen få som er ok og spille med, resten er en gjeng små unger, med rumpe,tiss og bæsj humor.

 

Og detter er ikke påstander, jeg har vert og spilt med  viba og co.

5456539[/snapback]

 

har jeg spilt med deg? jeg vet da absolutt ikke hvem du er. har du spurt meg om vann?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...