Gå til innhold

leter etter lvl 60 guild!burning blade!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hola.

 

kanskje holst84 skal gi ingame nicket sitt ? eller tørr du ikke?:(

 

-joffa

5458745[/snapback]

 

Hvorfor skal jeg si mitt ingame nick? Jeg har gitt meg i diskusjonen for lenge siden. Og har heller ikke vært av dem som har slengt mest med leppa. Men ok. Mitt ingame nick er "Brceel"

Lenke til kommentar
Falske? Glemmer aldri rollen din i ubrs ;)

5458816[/snapback]

 

Når en roller på et FFA item som skulle gå i disenchant? Husker det som det skjedde igår, deretter husker jeg at alle dro en /roll sendte shard til personen som vant. over & out.

5458837[/snapback]

 

Hva surrer du med? Det er ikke godt å lyge

Lenke til kommentar

Haha for en gjeng. Gjør alle på hw.no en tjeneste og hold dere til WoW sine offisielle forums, er ikke noe vits i å dra World of WarCraft-seksjonen her ned i søla også.

 

Denne tråden viser virkelig hvordan mange av "hardcore-spillerne" oppfører seg :( Overlegne drittunger. Heldigvis kom jeg meg inn i en moden og utrolig hyggelig guild da jeg migrerte fra BB. Og heldigvis spiller jeg horde, ikke alliance :)

Lenke til kommentar

Vel vel...

 

 

Er Med i Valhalla selv.

 

Steroide Level 60 rogue.

 

Gjerne skriv Application men tviler du kommer inn.

Har du venner så er det lettere.

 

Alt eg kan si. :blush:

 

Ikkje mobb Gief epix da...De er bare søte

Endret av hrrr
Lenke til kommentar
Hele vogn-greiene til Gief Epix er skamteit, forresten. Hva faen skjer med at dere skjeller ut folk som går afk på et sted dere har kalt deres?

5461163[/snapback]

Vogna er vår. Hold dere unna.

 

Dere mindreverdige er voldsomt irriterende.

Lenke til kommentar
Hele vogn-greiene til Gief Epix er skamteit, forresten. Hva faen skjer med at dere skjeller ut folk som går afk på et sted dere har kalt deres?

5461163[/snapback]

Vogna er vår. Hold dere unna.

 

Dere mindreverdige er voldsomt irriterende.

5461271[/snapback]

ville ikke snakke høyt hvis jeg var deg ;)

Lenke til kommentar
Hele vogn-greiene til Gief Epix er skamteit, forresten. Hva faen skjer med at dere skjeller ut folk som går afk på et sted dere har kalt deres?

5461163[/snapback]

Vogna er vår. Hold dere unna.

 

Dere mindreverdige er voldsomt irriterende.

5461271[/snapback]

 

Ikke det at jeg en gang har en karakter på Burning Blade, men det er vel akkurat sånn oppførsel som gjør at folk misliker GE.

 

Hva er in-game nicket ditt, forresten?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...