Gå til innhold

leter etter lvl 60 guild!burning blade!


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Jeg er da lvl 59 gnome frost/arcane mage på serveren BB(burning blade)

Jeg lvl strax, og derfor ville gjerne joinet en guild som tar ZG,BwL,MC osv...

 

Jeg vet at man bare ikke kan ta MC i lvl 60 som ingenting, og at man trenger fire rezz, men altså etterhvert...;)

 

Nicket er "Breadshaik", og er en veldig aktiv spiller...

 

Thnx for svar

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ja, det første mc forsøket deres gikk jo riktig.. bra. :o

Uansett, så er det litt sent å finne en bra guild nå som Goz sier.

De 4 "store" (Balance, EVT, RB og GE) tar vel ikke inn noe. Resten er vel retard, e-bayere og chinafarmere.

5456329[/snapback]

 

4 store?

Vet ikke hva som skjer på BB for tida men tviler på at GE er særlig store?

mange members kanskje....

Lenke til kommentar
Ja, det første mc forsøket deres gikk jo riktig.. bra. :o

Uansett, så er det litt sent å finne en bra guild nå som Goz sier.

De 4 "store" (Balance, EVT, RB og GE) tar vel ikke inn noe. Resten er vel retard, e-bayere og chinafarmere.

5456329[/snapback]

 

4 store?

Vet ikke hva som skjer på BB for tida men tviler på at GE er særlig store?

mange members kanskje....

5456356[/snapback]

 

Tenkte på de 4 som har klart å komme seg innover i mc. EVT er på Chrom. RB, Bal og GE har tatt nef.

Lenke til kommentar
Ja, det første mc forsøket deres gikk jo riktig.. bra. :o

Uansett, så er det litt sent å finne en bra guild nå som Goz sier.

De 4 "store" (Balance, EVT, RB og GE) tar vel ikke inn noe. Resten er vel retard, e-bayere og chinafarmere.

5456329[/snapback]

 

Så sykt typisk en Gief Epix mann. Bare fordi ditt guild bare består av ungdomskolegutter som går rett hjem fra skolen og sitter med wow resten av dagen. Dere er ikke bedre enn andre, dere bruker bare mye mer tid enn andre... Finns mange guilds på BB som er bra selv om dem ikke er i BWL enda.

Lenke til kommentar
Ja, det første mc forsøket deres gikk jo riktig.. bra. :o

Uansett, så er det litt sent å finne en bra guild nå som Goz sier.

De 4 "store" (Balance, EVT, RB og GE) tar vel ikke inn noe. Resten er vel retard, e-bayere og chinafarmere.

5456329[/snapback]

 

Så sykt typisk en Gief Epix mann. Bare fordi ditt guild bare består av ungdomskolegutter som går rett hjem fra skolen og sitter med wow resten av dagen. Dere er ikke bedre enn andre, dere bruker bare mye mer tid enn andre... Finns mange guilds på BB som er bra selv om dem ikke er i BWL enda.

5456418[/snapback]

Hjem fra.. skolen? Vi går ikke på skole. :o Og hvis du lurte så går samtlige på vgs eller høyere utdanning. Vi har folk som er gift, selv om vi ikke oppfører oss sånn.

Den som jobber får igjen for det. Typisk taper kommentar "du har ikke noe liv. Derfor har du ræva full av epics. Vi tar ubrs og får bra drops, men vi har et liv" hvis en person begikk selvmord hver gang noen sa det der så ville verden vært et bedre sted.

@Loeve:

Klart. Trønderen selv. Kjempe kar.

Endret av Plomma2
Lenke til kommentar
Vel, navnet tyder jo på en viss useriøsitet?

5456457[/snapback]

Vel, vi tar ikke spillet så alvorlig selv om vi bruker en del timer på det.

Så ja, det er teit, og ja, vi vet.

Edit:

Og hvis flere vil hetse meg så kan vi ta det i pm også fortsetter vi på topicen.

Endret av Plomma2
Lenke til kommentar

Å si at dere alle gikk på ungdomskolen var en overdrivelse den er grei, men poenget er at dere ikke er bedre enn andre bare fordi dere har epic's. At dere vil bruke masse tid på wow er jo fint for dere. MEN jeg syns det er ufattelig teit å kalle folk som ikke bruker like lang tid for retards etc. Jeg har selv vært vitne til GE folk som driter ut "grønne" lvl 60's i General Chat

 

Veldig sorry for OT. Lykke til med å finne guild^^

 

EDIT: Fikk ikke med meg det siste Plomma2 sa før jeg postet. Beklager igjen OT. Og dette var ikke hets fra min side og jeg gir meg nu

Endret av holst84
Lenke til kommentar
Holst84 har helt rett. Gief epix er en gjeng amøber.

 

Noen få som er ok og spille med, resten er en gjeng små unger, med rumpe,tiss og bæsj humor.

 

Og detter er ikke påstander, jeg har vert og spilt med  viba og co.

5456539[/snapback]

Åh.. please. Vibah er ekstrem. Han er absolutt ikke normal for fem flate øre. Han er heller ikke representativ for guilden i sin helhet. De er skada og røyker for mye. Sånn er det med den saken.

Så spar meg for den der 'Jammen jeg vet om et par stykker som er store i kjeften og oppfører seg mongo. Siden de gjør det så må jo hele guilden være det.'-pisspreiket.

 

Dere sier dere har sett folk fra GE har dritet ut 'grønne' level 60 folk. Det har ikke slått deg at det kan være en alternativ character?

 

Gief Epix er hatet av omtrent alle på Burning Blade. Klart, det er noen som ikke liker de ekstreme typene vi har i guilden som Vibah, men resten hater oss bare fordi de er misunnelige.

 

De som har kommet lengst er jo automatisk best. De har klart å samle hvertfall 40 stykker som kan spille klassen sin og som kan spille på lag med andre.

 

Sier ikke at de som ikke har MC/BWL på farmestatus nødvendigvis er dårlige, men jeg vil heller ikke si de er gode. De er sånn midt på treet tenker jeg. De kan kanskje ha gode enkeltspillere, men de store instancene krever lagarbeid og da hjelper det ikke at du har den råeste presten, paladinen, roguen, magen, warlocken, warrioren, druiden og/eller hunteren på spillet hvis resten av raidet/guilden ikke kan spille.

Samspill er kjernen. Bra samspill i en guild gjør guilden god. Så enkelt er det.

 

Det trådstarter er ute slik jeg har forstått det, er en balansert guild som kan ta ZG og MC. Når en har taket på disse to er det bare å ta steget videre til BWL. Epicene dere får fra MC og ZG vil hjelpe dere med kunne overkomme større utfordringer.

Så jeg tror jeg ville prøvd en nyoppstartet guild. Der er det ofte størst sjanse. Men det er vel kanskje noen av de mellomste guildene som det er mulig å få joinet.

Malice, Symbol eller kanskje Valhalla.

Endret av Cappo
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...