Goldyfisk Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Har nå kobla en s-video kabel(med scart i andre enden) inn i mitt sapphire radeon 9600pro atlantis..deretter skulle jeg da gjerne hatt et bilde på min TV som tilhører dataen min, men får ikke noe bilde i det hele tatt Tips og hint mottaes med stor hjertelig takk Lenke til kommentar
Duckhunter Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Høyreklikk på desktop ---> Egenskaper ---> Innstillinger ---> Avansert ---> Visning ---> Feilsøk... ---> hak av "Tving oppsporing av min TV" Husk å ha TVen tilkoblet når du starter maskina!! Lenke til kommentar
MeNth0s Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Høyreklikk på desktop ---> Egenskaper ---> Innstillinger ---> Avansert ---> Visning ---> Feilsøk... ---> hak av "Tving oppsporing av min TV" Husk å ha TVen tilkoblet når du starter maskina!! 5454822[/snapback] jah! Lenke til kommentar
Goldyfisk Skrevet 17. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2006 Høyreklikk på desktop ---> Egenskaper ---> Innstillinger ---> Avansert ---> Visning ---> Feilsøk... ---> hak av "Tving oppsporing av min TV" Der er problemet mitt se...har ikke noe der inne som heter "visning"! Lenke til kommentar
Goldyfisk Skrevet 17. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2006 (endret) Har forresten tatt sånn "tving oppsporing i ATI catalyst control senter, men hjalp litt.. Nå har jeg masse grått flimmer som går over hele skjermen med blå blink i blandt..noe annet mann kan gjøre for å faktisk få ett bilde? Endret 17. januar 2006 av Gulllfisk Lenke til kommentar
Goldyfisk Skrevet 18. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2006 Crap! Har funnet ut noe av grunnen..Ser ikke ut til at min TV har scartinngang som støtter S-video :!: Åpenbar løsning jeg burde sett på litt før kanskje? Det enkle er ofte det beste Lenke til kommentar
reds Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Crap! Har funnet ut noe av grunnen..Ser ikke ut til at min TV har scartinngang som støtter S-video :!: Åpenbar løsning jeg burde sett på litt før kanskje? Det enkle er ofte det beste 5460820[/snapback] Man lærer så lenge man lever. Lenke til kommentar
Goldyfisk Skrevet 27. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2006 Hmm, kjøpt egen S-Videokabel nå, og GÆKK!! Akkurat samme problem som med scartkabel. Skal ikke være lett detta her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå