Aurelius Skrevet 11. september 2002 Del Skrevet 11. september 2002 Noen må hjelpe meg. Sitter på en priority telecom linje sdsl 10mbit. Den har firewall som gjør at noen funksjoner som direct-connect og kaza ikke funker. dette er ikke mitt problem. Det verste er at jeg ikke får spilt fordi jeg ikke får pinget noen servere når jeg skal spille spill. Jeg får ikke spilt CS... Noen nettverks-genier der ute som vet hvordan de kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
LemonDog Skrevet 11. september 2002 Del Skrevet 11. september 2002 Firewall'en er der for å beskytte deg mot angrep utenfra. Dette gjøres ved å stenge porter som ikke brukes av "vanlige" programmer. Det du må gjøre er å finne ut hvilke(n) port(er) CS bruker, og så be din nettverksadmin om å åpne for denne porten. Det er slett ikke sikkert at han/hun er villig til å gjøre dette pga nedsatt sikkerhet. Lenke til kommentar
Mozy Skrevet 11. september 2002 Del Skrevet 11. september 2002 Du må nok åpne noen porter, men hvordan du gjør det på den routeren du har er jeg ikke sikker på. Prøv hjemmesiden til produsenten Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 11. september 2002 Del Skrevet 11. september 2002 Hvis du hater brannmuren, hvorfor bruker du den da? Avinstaller hele skiten og lev livet. :razz: Lenke til kommentar
ponke Skrevet 11. september 2002 Del Skrevet 11. september 2002 Sjangsen er større på å få et bra svar om du tar deg tiden til å poste i rett kategori! LES RETNINGSLINJENE! Ha en fortsatt fin dag :wink: Lenke til kommentar
Mumiene Skrevet 12. september 2002 Del Skrevet 12. september 2002 Quote: Den 2002-09-11 18:29, C. Alshus skrev:Hvis du hater brannmuren, hvorfor bruker du den da?Avinstaller hele skiten og lev livet. :razz: Ja jeg ser at du ikke har PEILING på brannmur Det er ikke alle så har tilgang til brannmuren de sitter BAK Bare så det er sagt Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 12. september 2002 Del Skrevet 12. september 2002 Men NGT er det bare til å telnette ruteren og deretter åpne porter enable set nat entry add 10.0.0.2 [port] 0.0.0.0 [port] tcp write Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 12. september 2002 Del Skrevet 12. september 2002 Quote: Mumiene skrev (2002-09-12 09:38):Det er ikke alle så har tilgang til brannmuren de sitter BAK Bare så det er sagt Noen har software og andre hardware baserte brannmurer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå